کد خبر : 47386

حراج هیولیز یکی از کمیاب ترین خودروهای دنیا با طراحی خاص

حراج هیولیز یکی از کمیاب ترین خودروهای دنیا با طراحی خاص

از منظر طراحی کلی و پس از افزایش ارتفاعی که از شاسی گرفته می توان آنرا با نیسان مورانو کراس کابریولت مشابه دانست!

به گزارش خودروتک به نقل از عصرایران - به تازگی خبر حراج یکی از کمیاب ترین خودروهای جهان تیتر رسانه های این حوزه شده است!

محصولی که علاوه بر تولید محدود می تواند در لیست عجیب ترین ها نیز قرار بگیرد!

هیولیز اینترودر نام محصولی است که همان ابتدا و در ملاقات اول شباهت های خود را با مرسدس بنز SLK کلاس کمپرسور سال های 2000 و 2001 آشکار می کند.

 
SLK

SLK

 

همانطور که در تصاویر می بینید اینترودر از سقف هارد تاپ الکتریکی استفاده می کند که این ویژگی نیز یکی از مهمترین ویژگی های SLK بود. زیرا در آن زمان مرسدس مذکور جز اولین خودروهایی بود که از سقف تمام فلزی تاشونده با مکانیسم کاملا الکتریکی استفاده می کرد.

 
 

از منظر طراحی کلی و پس از افزایش ارتفاعی که از شاسی گرفته می توان آنرا با نیسان مورانو کراس کابریولت مشابه دانست!  رینگ ها در اندازه 17 اینچی انتخاب شده اند.

 
مورانو کراس کابریولت

مورانو کراس کابریولت

 

هیولیز را باید یک مخلوط عیجب و غریب مفهومی دانست و نکته قابل توجه اینکه از آن فقط 3 دستگاه تولید شده و به همین دلیل جز کمیاب ترین خودروهای جهان محسوب می شود. این محصول اولین بار توسط هیولیز در نمایشگاه خودروی پاریس 1996 به نمایش گذاشته شد.

 
 

در بخش پیشرانه بازهم امضایی از مرسدس بنز را مشاهده می کنیم! زیرا از تپنده 6 سیلندر 3.2 لیتری مرسدس بنز جی-کلاس در هماهنگی با جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک و سامانه تمام چرخ محرک این کمپانی آلمانی استفاده می کند! میزان خروجی این موتور 210 اسب بخار و گشتاور آن 221 پوندفوت است.

هرچند قیمت دقیق این خودرو هنوز مشخص نشده اما قطعا تعداد زیادی صفر پس از رقم اصلی آن قرار گرفته است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها