کد خبر : 43797

کشف کلکسیونی با 300 دستگاه خودروی خاص (تصاویر)

کشف کلکسیونی با 300 دستگاه خودروی خاص (تصاویر)

کلکسیونی از 300 خودرو از جمله فراری، شورولت کوروت، پورشه و ... زیر خرواری از خاک در انباری پنهان مانده بود که اکنون در معرض مزایده قرار گرفته و به کمک یوتیوب به فروش گذاشته شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از سایپانیوز، تاکنون بیش از 2 میلیون نفر در یوتیوب این گنج از زیرخاک بیرون آمده را تماشا کرده اند. لری کاسیلا، متخصص نگهداری از خودروهای عتیقه عهده دار نگهداری از تعدادی از این خودروهای ارزشمند شده است.

صاحب این کلکسیون با ارزش دوست ندارد معروف شود و اجازه فاش شدن نامش را نداده است.

فقط اجازه داده تا از این خودروها که در میان آنها لامبورگینی، فراری و شورولت کوروت هم به چشم می خورد، تور مجازی تهیه شود تا امکان نمایش آن در یوتیوب فراهم آید. فقط یک آیتم از این 300 دستگاه خودرو یک بیزارینی Bizzarrini P538 است که یک میلیون دلار ارزش دارد.

کاسیلا یک تور مجازی از این 300 خودرو را نیز در کانال یوتیوبی خود با نام AMMO NYC با 1.35 میلیون مشترک به نمایش گذاشته است.

فیلم ویدیویی این گنج  قبل از پاندمی کرونا تهیه شده است اما از 10 آوریل روی یوتیوب قرار گرفته و تا 20 آوریل از 2 میلیون بازدید گذشته است.

تعجبی ندارد که این خودروهای یافت شده در انبار زیر خروارها خاک، توجه میلیون ها بازدید کننده را به خود جلب کرده است.

چون در میان این 300 خودرو، انواعی از عتیقه های ایالات متحده و اروپا مثل اولدزمبیل و رولزرویس هم یافت می شوند و این تنها چند نام از میان نام و نشان های خوشنام است.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها