کد خبر : 41760

کشف یک گاراژ مخفی با 300 خودرو ناب کلاسیک (عکس)

کشف یک گاراژ مخفی با 300 خودرو ناب کلاسیک (عکس)

این مجموعه 5 سال قبل توسط خبرنگاران شناسایی شده اما به هیچ عنوان اجازه دسترسی توسط مالک داده نشد. هم اکنون نیز با توجه به تصمیم مالک برای فروش خودروهای مجموعه خود، امکان ثبت تصاویر فراهم شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از عصرایران - کلکسیون های خودرویی معمولا به دو نوع تقسیم می شوند!

یکی آنهایی که برای نمایش عمومی گردآوری شده اند و گروه دیگر مجموعه هایی که فقط برای مشاهده و لذت یک نفر یعنی مالک کلکسیون ، ایجاد شده اند!

اخیرا یک فیلم در فضای مجازی منتشر شده که مربوط به مجموعه ای از خودروهای کمیاب و ارزشمند می شود که در 3 پارکینگ نگهداری می شوند.

همانطور که مشاهده می کنید خاک گرفتگی شدید و عدم رسیدگی مناسب سلامت 300 خودرو در این پارکینگ ها را تحت اثر قرار داده است.

 
 

البته این مجموعه 5 سال قبل توسط خبرنگاران شناسایی شده اما به هیچ عنوان اجازه دسترسی توسط مالک داده نشد. هم اکنون نیز با توجه به تصمیم مالک برای فروش خودروهای مجموعه خود، امکان ثبت تصاویر فراهم شده است.

شکل گیری این کلکسیون به دهه 70 میلادی باز می گردد و در آن خودروهایی با عمر 40 ساله نگهداری می شوند که هیچگاه رنگ آفتاب را بر خود ندیده اند. اولین تحفه ای که پس از نظافت تخصصی برای فروش آماده شده یک دستگاه بیتزارینی538 مدل 1968 است که ارزش آن حدود 1 میلیون دلار برآورد شده است. از این خودرو فقط 2 دستگاه با موتور 3.5 لیتری 12 سیلندر تولید شده است.

گفتنی است بیتزارینی تولیدکننده ایتالیایی خودروهای اسپرت بود که در سال 1964 توسط جیوتو بیتزارینی مهندس سابق آلفا رومئو و فراری تاسیس شد و سرانجام سال 1969 فعالیت خود را متوقف کرد.

 
بیتزارینی538 مدل 1968

بیتزارینی538 مدل 1968

 

این کلکسیون در آمریکا قرار دارد اما باتوجه به مسائل امنیتی به مکان دقیق آن اشاره نشده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها