کد خبر : 1538

بازسازی شگفت انگیز مزدا میاتا مدل 1992

بازسازی شگفت انگیز مزدا میاتا مدل 1992

اواخر سال گذشته میلادی شرکت خودروسازی مزدا در اقدامی جالب برنامه بازسازی خودروهای قدیمی را به صورت سفارشی به مشتریان اعلام کرد. این برنامه با استقبال زیادی مواجه شد و حالا اولین مزدا میاتا بازسازی شده است.

به گزارش خودروتک، از آنجایی که خودروها از جمله وسایلی هستند که همیشه صاحبان‌شان را همراهی می‌کنند، برای بعضی‌ها دل کندن از آن‌ها دشوار است. این دسته از کاربران همه تلاش خود را برای حفظ و نگهداری خودروی نوستالژیک خود انجام می‌دهند. در این راستا شرکت مزدا در اقدامی جالب به کمک این دسته از افراد آمده است.

در واقع اواخر سال گذشته میلادی بود که شرکت خودروسازی مزدا اعلام کرد، برنامه بازتولید مزداهای سفارشی را در برنامه کار خود دارد. به همین خاطر این شرکت شروع به ثبت نام اینترنتی کرد و توانست 600 درخواست را در این زمینه دریافت کند. سپس این شرکت ژاپنی دست به کار شد و حالا اولین محصول سفارشی را تولید کرده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت این محصول از ظاهری جالب و قابل توجه بهره می‌برد. در واقع خودرویی که مزدا اقدام به بازسازی آن کرده، مدل میاتا و متعلق به کیجی نیشیموتو است. او یک کشاورز بازنشسته بوده که پیش از این به پرورش گوجه فرنگی می‌پرداخت. با این حال در طول این سال‌ها، وی تنها صاحب خودروی یاد شده بود. جالب است بدانید زمانی که درباره هدف نیشیموتو از این کار از وی سوال پرسیده شد، او در جواب بیان کرد که من هدفم از این کار این است که 25 سال دیگر از این خودرو استفاده کنم.

مزدا میاتا

گفتنی است خودروی مزدای بازسازی شده نیشیمیتو، مدل V اسپشیال متعلق به سال 1992 بوده که در مسابقات اتومبیل‌رانی گرین شرکت داده شده بود. این خودرو در نمای داخلی به رنگی قهوه‌ای متمایل به زرد مزین شده؛ از طرفی ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری را نیز در خود جای داده است.

در هر حال نیشیموتو گفته بود که او تا پیش از این در حال برنامه‌ریزی برای خودروی سفارشی بوده تا اینکه در روزنامه در مورد برنامه مزدا در این باره مطلبی را خواند. البته جالب است بدانید که برنامه مزدا علاوه بر ژاپن، پاسخگوی درخواست‌های دیگری از سایر نقاط جهان خواهد بود. در ادامه می‌توانید تصاویری از خودروی بازسازی‌شده مزدا میاتا و خط تولید این شرکت را مشاهده کنید.

مزدا میاتا

منبع: پلازا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها