کد خبر : 78660

فروش فوق العاده بهمن موتورز از امروز | این خودروها را نصف قیمت کارخانه بخرید

فروش فوق العاده بهمن موتورز از امروز | این خودروها را نصف قیمت کارخانه بخرید

فردا موتورز طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز کرده است. این محصولات در بازار با چه قیمت‌هایی معامله می‌شوند؟

 فردا موتورز طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را از روز شنبه ۲۵ تیر در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز کرده است.

روز گذشته اپراتور این شرکت به خبرنگار تجارت‌نیوز گفته بود فردا موتورز در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه حضور ندارد. در سایت این شرکت نیز بخشنامه‌ای دیده نمی‌شود. اما نام دو خودرو از محصولات آن در سامانه درج شده است.

متقاضیان تا ساعت ۱۷ روز ۲۸ تیر برای خرید دو محصول اس ایکس ۵ و تی ۵ فرصت دارند.

البته از روز گذشته که ثبت‌نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز شده است، برخی کاربران از اختلال در این سایت گلایه دارند و موفق به ثبت تقاضای خود نشده‌اند. این مشکل در دوره نخست برگزاری پیش‌فروش در سامانه یکپارچه نیز در روزهای نخست وجود داشت.

فردا موتورز

طرح فروش فوق‌العاده فردا موتورز- تیر ۱۴۰۱

محصولات فرداموتورز در بازار چند؟

فردا موتورز، دو محصول را در مرحله دوم فروش در سامانه یکپارچه عرضه می‌کند. اس ایکس ۵ (SX5) در این مرحله با قیمت ۸۴۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد. موعد تحویل آن هم ۱۲۰ روزه است. مدل ۱۴۰۰ این خودرو در بازار حدود ۷۷۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شود. به نظر می‌رسد هنوز افزایش قیمت کارخانه برای مدل جدید، اثر خود را در بازار نگذاشته است.

تی ۵ (T5) محصول دیگری از فردا موتورز است که در این مرحله از فروش متمرکز عرضه می‌شود. موعد تحویل آن ۶۰ روز کاری است. فردا موتورز این محصول را یک میلیارد و ۴۹ میلیون تومان به فروش می‌رساند. تی ۵ در بازار با قیمت‌های مختلف از جمله یک میلیارد و ۲۰ میلیون تا یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها