کد خبر : 77046

دنا پلاس توربو اتومات پلاس تر شد | تفاوت دنا پلاس توربو اتومات L3

دنا پلاس توربو اتومات پلاس تر شد | تفاوت دنا پلاس توربو اتومات L3

تیپ جدیدی از دنا پلاس توربو اتومات با کد L3 به زودی به بازار می آید که البته تغییرات زیادی نسبت به دنا پلاس کنونی ندارد.

دنا پلاس توربو اتومات L3 جدیدترین تغییرات انجام شده روی این مدل از دنا است. دنا پلاس توربو اتومات L3 تنها چند آپشن اضافه تر از مدل کنونی دارد. دنا پلاس توربو اتومات L3 از نظر مشخصات فنی تفاوتی با دنا پلاس توربو اتومات ندارد. دنا پلاس توربو اتومات L3 در نمایشگاه خودرو تهران معرفی شد. دنا پلاس توربو اتومات L3 به نوعی نسخه تکمیل شده خودرو پرچمدار ایران خودرو به حساب می آید.

تفاوت دنا پلاس توربو اتومات L3

اگر از کنار دنا پلاس توربو اتومات L3 شاید سخت باشد که تفاوت آن را با نسخه کنونی دنا پلاس توربو اتومات متوجه شوید چرا که تنها تغییرات ظاهری اضافه شدن شیشه دودی است که خب ممکن است هر کسی این تیونینگ را روی خودرواش انجام داده باشد. اما یک تغییر ریز اختصاصی هم دارد و آن اینکه به سیستم ورود بدون کلید یا همان کیلس مجهز شده است که روی دستگیره در قابل مشاهده است.

در داخل خودرو هم مهمترین تغییر اضافه شدن روشن کردن خودرو بدون سوییچ یا همان کلید استارت - استاپ موتور است که روی جلو داشبورد و بالای کنسول وسط تعبیه شده است. همچنین دنا پلاس توربو اتومات L3 به سیستم جدید مولتی مدیا هم مجهز شده است.

در بخش فنی دو آپشن سنسور نور و باران و سیستم سنجش خودکار باد لاستیک ها هم به دنا پلاس توربو اتومات L3 اضافه شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها