کد خبر : 72669

پژو 206 تیپ 3 جدید به بازار خودرو ایران می آید

پژو 206 تیپ 3 جدید به بازار خودرو ایران می آید

در حالی چندی پیش بابک رحمانی از مدیران ایران خودرو در گفتگویی از برنامه ریزی برای توقف تولید پژو 206 خبر داده بود ، اکنون مدل جدیدی از این خودرو با عنوان پژو 206 تیپ 3 در خط تولید آزمایشی ایران خودرو قرار گرفته است. روندی که نشان می دهد ایران خودرو برنامه ارتقا این خودرو را دارد و نه حذف آن از خط تولید را.

به گزارش خودروتک، بابک رحمانی در گفتگو با دنیای اقتصاد از توقف تولید پژو 206 گفته بود اما پژو 206 تیپ 3 به معنی تداوم حیات این خودرو محبوب اما قدیمی در بازار خودرو ایران است.

البته پژو 206 تیپ 3 نامی جدید در سبد محصولات ایران خودرو نیست و این خودرو در دهه 80 هم در این شرکت تولید و عرضه می شد. اما نسخه جدید تیپ 3 با تغییراتی روانه بازار خواهد شد.

ایران خودرو هدف از تولید پژو 206 تیپ 3 را پاسخگویی به نیاز بازار و توجه به سلیقه قشر جوان عنوان کرده است. به همین دلیل تلاش کرده تا تغییراتی در پژو 206 تیپ 2 ایجاد کرده و آن را با نام تیپ 3 روانه بازار کند.

عمده تغییرات ایجاد شده در پژو 206 تیپ 3 نسبت به تیپ 2 تغییرات رفاهی و ظاهر خودرو هستند و به نظر می رسد این خودرو در بخش فنی تفاوتی با تیپ 2 نداشته باشد.

دخیل محمدی‌فر، مدیر پروژه پلتفرم ۲۰۶ در این‌باره گفت: محصول ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای، آماده تولید و عرضه به بازار است و با اخذ مجوزهای لازم به مشتریان تحویل خواهد شد.

وی افزود: تاکنون چندین نمونه از این محصول تولید شده است.

مدیر پروژه پلتفرم ۲۰۶ مهم‌ترین امکانات رفاهی ۲۰۶ تیپ ۳ را سقف شیشه ای، سیستم اتوماتیک تهویه هوا، آیینه‌های جانبی برقی و شیشه بالابرهای برقی درهای عقب عنوان کرد و گفت: محصولات جدید ایران‌خودرو در زمینه‌های فنی و امکانات، نسبت به نسخه‌های پیشین ارتقا یافته‌اند.

عکس پژو 206 تیپ 3

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها