کد خبر : 72110

خودرو دیگنیتی پرستیژ چه تفاوت هایی با دیگنیتی پرایم دارد؟

خودرو دیگنیتی پرستیژ چه تفاوت هایی با دیگنیتی پرایم دارد؟

بهمن موتور قصد دارد نسخه ارتقا یافته ای از خودرو دیگنیتی را به بازار بفرستد. مدل کنونی دیگنیتی پرایم نام دارد و نسخه جدید دیگنیتی پرستیژ نام گذاشته شده است. اما دیگنیتی پرستیژ چه تفاوت هایی با دیگنیتی پرایم دارد؟

به گزارش خودروتک، مهمترین تفاوتی که موجب برتری دیگنیتی پرستیژ بر مدل پرایم می شود موتور قدرتمندتر آن است. موتور دیگنیتی پرایم 1500 سی سی توربو با 148 اسب بخار است ، اما دیگنیتی پرستیژ دارای موتور 2000 سی سی توربو با 230 اسب بخار قدرت خواهد بود.

گیربکس خودرو نیز از CVT به اتوماتیک دارای ضریب دنده تبدیل خواهد شد که عملکرد بهتری در کنار موتور قوی دیگنیتی پرستیژ خواهد داشت.

در نمای ظاهری تفاوت ها زیاد نیستند. در واقع نمی توان عنوان فیس لیفت را به این دیگنیتی پرستیژ داد. مثلا رینگ ها از 18 اینچ به 20 اینچ تغییر کرده اند. شکل خروجی اگزوز عوض شده است و سپر جلو خودرو نیز تغییراتی داشته است.

از نظر آپشن هم خودرو دیگنیتی پرستیژ آپشنال تر از مدل پرایم است. در این مدل شاهد استفاده از صفحه کیلومتر و آمپر کاملا دیجیتال هستیم. همچنین از سیستم صوتی قوی پایونیر استفاده شده است و صندلی راننده دارای حالت تنظیم بیشتری است. خودرو به شارژر موبایل وایرلس مجهز شده و نورپردازی داخل کابین هم در رنگ های متنوع قابل تنظیم و انتخاب است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها