کد خبر : 71902

خودرو سهند سایپا را ببینید / قیمت سهند سایپا در چه محدوده ای خواهد بود؟ + عکس

خودرو سهند سایپا را ببینید / قیمت سهند سایپا در چه محدوده ای خواهد بود؟ + عکس

دیروز به طور رسمی اعلام شد که خودرو جدید سایپا سهند نام گذاری شده است. خودرویی که از نظر گفتاری هم وزن سمند در در شرکت رقیب یعنی ایران خودرو است. اما خودرو سهند سایپا چه خودرویی است.

به گزارش خودروتک، خودرو سهند سایپا یا به بیان درستتر خودرو سایپا سهند یک سدان سایز کوچک است که برمبنای خودرو ساینا توسعه یافته است.

هر چند خودرو سهند فیس لیفت شده خودرو ساینا است اما میزان تغییرات در ظاهر خودرو بسیار زیاد است. هنوز عکس های رسمی این خودرو سهند سایپا منتشر نشده است اما مشخص است که در خودرو سهند ، از زبان طراحی جدید سایپا بهره گرفته شده است که برمبنای یک طراحی تهاجمی و اکتیو است.

اگر در ساینا با یک خودرو ساده و طراحی بدون چالش مواجه بودیم، در طراحی خودرو سهند از فرم چراغ ها گرفته تا خطوط شکسته روی کاپوت و همچنین بخش پایین سپر، همه عناصر در خدمت یک طراحی تهاجمی قرار دارند.

در قسمت جلو پنجره هم تلاش شده جلوپنجره بزرگ با مدل جدید باشد اما محدودیت فضا اجاره نداده تا جلو پنجره آنگونه که اصطلاحا جلو پنجره های مدل کهکشانی (زمینه سیاه با نقاط یا خطوط مقطع نقره ای داخل آن) جلو بیشتری در نمای جلو خودرو داشته باشد.

حدود قیمت خودرو سهند سایپا

اگر چه هنوز برای اعلام قیمت سایپا سهند زود است اما مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، در گفتگوی خود با تجارت نیوز حدود قیمت سهند سایپا را 350 تا 400 میلیون تومان عنوان کرده است.

نکته جالب ماجرا این است که دادفر به این مساله اشاره می کند که خودرو سایپا سهند در سال 1395 طراحی شده و در آن مقطع قرار بوده یک خودرو 75 میلیون تومانی باشد اما با افزایش قیمتی که در این مدت اتفاق افتاد قیمت آن در محدوده 400 میلیون تومان خواهد بود.

تصاویر گرافیکی منتسب به خودرو سایپا سهند:

عکس خودرو سهند سایپا

عکس خودرو سهند سایپا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها