کد خبر : 71269

خودرو جک J7 در راه بازار ایران + عکس

خودرو جک J7 در راه بازار ایران + عکس

جدیدترین خودرویی که در لیست محصولات در شرف تولید کرمان موتور قرار گرفته است جک J7 است. خودرویی که البته نام اصلی آن جک ژیرائیو A5 است. اما در بازارهای روسیه، قزاقستان و مکزیک با نام جک J7 عرضه شده است.

به گزارش خودروتک، استفاده از نام J7 برای این خودرو در بازار ایران احتمالا به سابقه نسبتا خوبی که جک J5 در کشورمان به دست آورده و در میان خودروهای سدان چینی بازار ایران اعتماد کاربران را بیشتر کسب کرده است، باز می گردد.

این خودرو با طراحی بدنه لیفت بک در کلاس سدان های جمع و جور سگمنت C قرار می گیرد. با این حال طراحی بدنه آن به گونه ای است که ظاهری تهاجمی به آن بخشیده است که می تواند برای طرفداران خودروهای چینی جذاب باشد.

خودرو جک J7 در سال 2020 به بازار عرضه شد و به طور مستقیم جانشین جک J5 در سبد محصولات شرکت جک به حساب می آید.

ظاهر جک J7 اگر چه توسط دانیله گاگلیونه طراح ایتالیایی طراحی شده است اما چندان هم شکل و شمایل اورجینالی به نظر نمی رسد. در نمای جلوی خودرو به راحتی می توان رگه های پررنگی از طراحی فورد فیوژن را مشاهده کرد.

خودرو جک J7 در تمام بازارها با یک موتور عرضه شده است و آن هم موتور محبوب خودروسازان چینی یعنی 1500 سی سی توربو است. این موتور می تواند 150 اسب بخار قدرت تولید کند. بیشینه گشتاور تولیدی این موتور هم 210 نیوتن متر است.

گیربکس جک J7 هم در دو مدل دستی و CVT است که احتمال قریب به یقین به دلیل محبوبیت خودروهای دنده اتوماتیک گیربکس CVT آن در ایران عرضه خواهد شد.

تصاویر جک J7

مشخصات فنی جک J7

مشخصات فنی جک J7

مشخصات فنی جک J7

مشخصات فنی جک J7

مشخصات فنی جک J7

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها