کد خبر : 67262

محصول دیگری از دانگ فنگ با نام فردا T5 به بازار ایران می آید + عکس و مشخصات

محصول دیگری از دانگ فنگ با نام فردا T5 به بازار ایران می آید + عکس و مشخصات

خودرو دانگ فنگ T5 در شرایطی قرار است توسط شرکت خودروسازی فردا موتورز تحت نام فردا T5 به بازار عرضه شود که پیش از این محصول دیگر دانگ فنگ یعنی ix5 با نام دیگنیتی توسط بهمن موتور به بازار عرضه شد و با استقبال بسیار زیادی هم مواجه شده است.

به گزارش خودروتک، فردا موتور که پیش از این با دو خودرو فردا 511 و فردا SX5 وارد بازار خودرو کشور شده است، اکنون برای عرضه خودرو کراس اوور فردا T5 آماده می شود. دو خودرو سدان فردا 511 و کراس اوور SX5 هم از محصولات دانگ فنگ هستند که تحت برند فردا عرضه می شوند.

خودرو فردا T5 نسل اول خودرو دانگ فنگ T5 است که از سال 2018 به بازار عرضه شده است. البته امسال دانگ فنگ فیس لیفت نسل جدید این مدل را هم با ظاهری متفاوت معرفی کرده است. به این ترتیب خودرو فردا T5 نسخه اولیه خودرو دانگ فنگ T5 است و فعلا از فیس لیفت 2020 آن در بازار ایران خبری نخواهد بود.

خودرو فردا T5 اگر چه در رده کراس اوورهای جمع و جور طبقه بندی می شود، اما فرم طراحی بدنه آن به شکلی است که یک کراس اوور متوسط را به ذهن متبادر می کند. در طراحی این خودرو از فرم چراغ ها و جلو پنجره متعادل بهره گرفته شده است. به این ترتیب که نه چراغ ها بیش از اندازه باریک و نه جلو پنجره بیش از اندازه بزرگ طراحی شده است. از این رو با کراس اووری رو به رو هستیم که نه زیاد ظاهر اسپرت و تهاجمی دارد و نه طراحی آن خنثی است.

برگ برنده خودرو فردا T5

اما برگ برنده خودرو فردا T5 در بازار ایران احتمالا طراحی داخلی آن به ویژه سیستم کنترلی و صفحه کیلومتر آن باشد. در حالی که کیلومترهای دیجیتالی اکنون به طور گسترده در خودروها استفاده می شوند، در بازار ایران این آپشن جدید بسیار نادر است. فردا T5 که از این سیستم بهره می برد به مانند دیگنیتی می تواند یک جذابیت مضاعف برای مصرف کننده ایرانی داشته باشد.

همچنین سیستم کنترلی آن با یک نمایشگر لمسی بزرگ ، ویژگی جدیدی در میان خودروهای بازار ایران است که احتمالا در میان جوانان مخاطب زیادی پیدا کند.

مشخصات موتور خودرو فردا T5

خودرو فردا T5 از سوی شرکت مادر با سه موتور 1500، 1600 و 1800 سی سی عرضه می شود که هر سه چهار سیلندر هستند. اکثر خودروسازانی که محصولات چینی را در ایران تولید می کنند پیشرانه 1500 سی سی توربو را در نظر می گیرند. احتمال این که این خودرو نیز با این پیشرانه عرضه شود بسیار زیاد است. این موتور 156 اسب بخار قدرت دارد که البته برای یک کراس اوور قدرت چندان بالایی به حساب نمی آید.

این خودرو دارای دو مدل گیربکس است که یکی گیربکس CVT دیگری گیربکس اتوماتیک 7 سرعته است.

عکس خودرو فردا T5 دانگ فنگ T5

عکس خودرو فردا T5 دانگ فنگ T5

عکس خودرو فردا T5 دانگ فنگ T5

عکس خودرو فردا T5 دانگ فنگ T5

عکس خودرو فردا T5 دانگ فنگ T5

عکس خودرو فردا T5 دانگ فنگ T5

عکس خودرو فردا T5 دانگ فنگ T5

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها