کد خبر : 64741

یما T60 با نام اسکیلاس جدیدترین کراس اوور نزدیک به بازار ایران + عکس

یما T60 با نام اسکیلاس جدیدترین کراس اوور نزدیک به بازار ایران  + عکس

در ادامه موج تولید و عرضه خودروهای چینی با تغییر نام در بازار ایران، خودرویی از شرکت یما - Yema - هم با نام اسکیلاس T60 به بازار خودرو ایران نزدیک شده است.

به گزارش خودروتک، تاکنون خودروهایی مانند کی ام سی T8 ، فیدلیتی ، دیگنیتی و فردا 511 از خودروسازان چینی با تغییر نام و برند به بازار ایران عرضه شده اند. خودرو اس کی جی اسکیلاس یا نام کامل تر آن اسکیلاس T60 یکی دیگر از این خودروها است که با تغییر برند یما در ایران تولید می شود.

خودروسازی Yema در سال 1994 فعالیت خود را آغاز کرد. تمرکز شرکت خودروسازی یما بر ساخت خودروهای ون، چند منظوره MPV و کراس اوور قرار دارد و در سبد محصولات این شرکت خودرو سواری سدان دیده نمی شود. خودرو اسکیلاس با نام اصلی یما T60 از محصولات نسبتا جدید این خودروسازی به حساب می آید که در سال 2018 معرفی و با مدل 2019 به بازار عرضه شد. یما T60 با نام های دیگری همچون یما بوجون و لودئو i9 با تلفظ Levdeo هم عرضه شده است.

به مانند بسیاری از خودروهای چینی در سایت های مرجع نقد و بررسی خودرو ، نمی توان گزارشی در مورد این خودرو پیدا کرد.

اسکیلاس کراس اووری ۴۳۶۰ میلیمتری مجهز به موتور 1500 سی سی توربو با حداکثر توان ۱۴۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۱۵ نیوتون متر است که از طریق یک گیربکس CVT با قابلیت تعویض دنده دستی، نیرو را به محور جلو منتقل می کند. این کراس اوور جدید با فاصله ۲۵۵۰ میلیمتری بین دو محور در زمره کراس اوورهای متوسط بازار قرار می گیرد و از نظر مشخصات فنی در سطح کراس اوور های میان رده بازار قرار دارد.

در بخش ایمنی اسکیلاس به مجموعه از تکنولوژی ها مجهز شده که از آن جمله می توان به سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESP، سیستم کنترل کشش TCS، ترمز کمکی EBA، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD و ترمز ضد قفل ABS در کنار ترمز پارک برقی و سیستم کنترل فشار باد تایرها TPMS اشاره کرد.سنسور پارک، دوربین دید عقب، دو کیسه هوا وسیستم ایزوفیکس از جمله دیگر مشخصات ایمنی این کراس اوور جدید بازار ایران است.

اسکیلاس T60 مجهز به سیستم ورود و استارت این خودرو بدون کلید است و سانروف پانورامیک نمای متفاوت به جلوه بیرونی خودرو و داخلی کابین بخشیده است. کروز کنترل، نمایشگر لمسی بزرگ، سیستم تهویه دیجیتال، آینه های برقی تاشو با گرم کن و صندلی چرم با تنظیم برقی از دیگر امکانات این کراس اوور جدید شهرخودرو و سناباد خودرو توس به شمار می آید.

عکس خودرو اسکیلاس T60

خودرو اسکیلاس T60 SKG Skillas

خودرو یما T60

خودرو اسکیلاس T60 SKG Skillas

خودرو اسکیلاس T60 SKG Skillas

خودرو اسکیلاس T60 SKG Skillas

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها