کد خبر : 64040

نسخه چینی وانت پیکاپ نیسان ناوارا نزدیک به بازار ایران / وانت ریچ 6

نسخه چینی وانت پیکاپ نیسان ناوارا نزدیک به بازار ایران / وانت ریچ 6

تولید و عرضه پیکاپ های جدید در ایران رونق گرفته و خودروسازان در کنار کراس اوورهای چینی، پیکاپ های چینی را نیز در دستور کار عرضه خود قرار داده اند. وانت پیکاپ ریچ یکی از این محصولات است که گفته می شود سایپا قصد دارد نسل سوم این خودرو را عرضه کند.

به گزارش خودروتک، وانت پیکاپ ریچ از سال 1999 در سبد محصولات شرکت خودروسازی دانگ فنگ قرار گرفت و نسل دوم آن نیز در ایران تولید و عرضه شد که استقبال قابل قبولی هم داشت هر چند میزان عرضه آن به بازار فراز و فرودهایی را تجربه کرد.

اکنون برخی شنیده ها حاکی از آن است که سایپا قصد دارد نسل سوم وانت پیکاپ ریچ را هم در کشور عرضه کند. نسل سوم وانت ریچ از سال 2017 به تولید رسید. نسل سوم وانت ریچ را می توان یک کپی از وانت نیسان ناوارا به حساب آورد. البته طراحی و فناوری این خودرو یک کپی صرف از نیسان ناوارا نیست، بلکه حاصل انتقال فناوری و همکاری بین نیسان و دانگ فنگ بوده است.

نسل سوم این خودرو پیکاپ ریچ 6 نام دارد که بر اساس نسل سوم نیسان ناوارا تولید شده است. نکته جالب این است که ریچ 6 در سه نسخه بنزینی، دیزل و تمام الکتریک تولید شده است.

موتور بنزینی آن که احتمالا گزینه در نظر گرفته شده برای عرضه در ایران خواهد بود، چهار سیلندر به حجم 2400 سی سی و به صورت اتمسفریک (بدون توربو) است. این موتور در حدود 160 اسب بخار قدرت تولید می کند. قدرتی که برای یک خودرو وانت آفرود چندان عدد راضی کننده ای نیست.

وانت پیکاپ ریچ 6

وانت پیکاپ ریچ 6

وانت پیکاپ ریچ 6

وانت پیکاپ ریچ 6

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها