کد خبر : 9793

فولکس واگن دست به دامان تسلا شد

فولکس واگن دست به دامان تسلا شد

فولکس واگن از باتری های تسلا برای کاهش هزینه های شارژ استفاده می کند. بر اساس گزارش سازمان " Electrify America" ؛ سازمانی که توسط فولکس واگن به عنوان بخشی از برنامه حل و فصل خود با تنظیم کننده های ایالات متحده در مورد رسوایی تقلب در سوخت دیزلی همکاری می کند، قصد دارد از سیستم پاورپک تسلا در بیش از 100 ایستگاه شارژ وسایل نقلیه الکتریکی خود استفاده کند.

به گزارش خودروتک، فولکس واگن از باتری های تسلا برای کاهش هزینه های شارژ استفاده می کند. بر اساس گزارش سازمان " Electrify America" ؛  سازمانی که توسط فولکس واگن به عنوان بخشی از برنامه حل و فصل خود با تنظیم کننده های ایالات متحده در مورد رسوایی تقلب در سوخت دیزلی همکاری می کند، قصد دارد از سیستم پاورپک تسلا در بیش از 100 ایستگاه شارژ وسایل نقلیه الکتریکی خود استفاده کند.

Electrify America قصد دارد از پاورپک تسلا، برای جبران هزینه های شارژ برای مشتریان خود استفاده کند. صاحبان وسایل نقلیه الکتریکی باید هزینه های بالایی صرف شارژ خودروهای الکتریکی خود کنند.اینن در حتلی است که هزینه های شارژ خودو در ساعات پیک مصرف بالاتر است.  

جیووانی پالازو، مدیر عامل شرکت Electrify America، در بیانیه ای گفت: "ایستگاه های ما برخی از شارژها با فناوری پیشرفته که در دسترس استر را ارائه می دهد. با استفاده از شارژرهای ما ارائه سطح بالایی از قدرت، برای استفاده از باتری ها در ایستگاه های مورد نیاز صرف می شود.سیستم پاورپک تسلا، با توجه به تخصص جهانی خود در هر دو سیستم ذخیره سازی باتری و الکترونیک شارژ، فعال است. "

جالب است بدانید کهElectrify America متعهد به سرمایه گذاری 2 میلیارد دلار در طول 10 سال در زیرساخت های انرژی پاک و آموزش و پرورش است. فولکس واگن  انتظار دارد که 484 ایستگاه شارژ خودرو الکتریکی با بیش از 2،000 سیستم شارژ تا 1 ژوئیه نصب یا در حال ساخت باشد.

این شرکت طی تابستان آینده فاز بعدی تاسیسات را آغاز خواهد کرد. Electrify America در سیستم باتری تسلا نشان داده که به دنبال تامین نیازهای شارژ الکتریکی خودروها با هزینه های ک، سرعت بالا  و دسترسی ساده است. این معامله همچنین نشان دهنده یک منطقه امن و در عین حال احتمالا پربار برای تسلا است، زیرا تسلا  تلاش می کند  کسب و کار ذخیره سازی انرژی خود را افزایش دهد.

منبع: انتخاب

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها