کد خبر : 9259

لامبورگینی کوچک می شود

لامبورگینی کوچک می شود

لامبورگینی قصد دارد میزان تولید خودروهای خود برای سال 2020 را محدود کند. این موضوع باعث می شود افراد کمتری قادر به خرید محصولات این شرکت ایتالیایی باشند.

به گزارش خودروتک، شرکت هایی که به صورت عمده مشغول تولید خودرو هستند، از روش های مختلف برای افزایش میزان فروش محصولات خود استفاده می کنند. شرکت های سازنده خودروهای تولید محدود، در صورتی که تولید خود را افزایش دهند، دیگر خاص محسوب نمی شوند.

لامبورگینی قصد دارد برای جلوگیری از تبدیل شدن به یک برند معمولی، تولیدات خود برای سال آینده میلادی را محدود کند. این برند ایتالیایی سال آینده تنها 8000 خودرو را تولید و روانه بازار می کند.

از میان 8000 خودرو، 4000 عدد آن ها مربوط به سفارشات لامبورگینی اوروس است. پس از این خودرو، هوراکان و اونتادور در مقام های بعدی قرار می گیرند.

لامبورگینی قصد دارد یک خودروی چهارم را نیز به خط تولید خود اضافه کند. در حال حاضر این موضوع مشخص نشده که این مدل چهارم، تاثیری در میزان تولید این شرکت ایتالیایی خواهد داشت یا خیر.

در حالی که لامبورگینی به محدود کردن تولیدات خود تا 8000 دستگاه در سال 2020 اشاره کرده است، این میزان تولید رشد بالایی را در مقایسه با سال 2018 تجربه می کند.

خودروی جایگزین لامبورگینی اونتادور

این برند در سال 2018 موفق به فروش 5750 خودرو شد که در مقایسه با سال 2017، رشدی برابر با 51 درصد داشت. از این میزان فروش، 1761 دستگاه آن لامبورگینی اوروس بوده است.

نزدیک به یک سوم محصولات تولیدی این شرکت در ایالات متحده آمریکا به فروش رسیده اند؛ با این حال بیشترین رشد فروش در سال 2018 مربوط به کشورهای انگلستان، آلمان، ایتالیا، ژاپن و چین است.

فروش خودروهای این شرکت در سال جاری میلادی به 7000 دستگاه می رسد که یک رکورد برای این سازنده خودروهای سوپراسپرت محسوب می شود. فراری نیز در گذشته اعلام کرده بود تولیدات خود را محدود می کند.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها