کد خبر : 77964

تولید تسلا جان گرفت

تولید تسلا جان گرفت

بر اساس ایمیلی که توسط کارمندان ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا ارسال شده، اولین کارخانه تولید تسلا در فرمونت کالیفرنیا اخیراً رکورد تعداد خودرو را در یک روز ثبت کرده است. هنوز تعداد دقیقی اعلام نشده است اما حدس زده می‌شود که تسلا حدودا هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی الکتریکی در این سایت تولید کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از دنیای اقتصاد ، در همین حال، کارخانه برلین تسلا نیز در حال افزایش تیراژ است و اخیرا به رقم هزار دستگاه رسیده است.

طبق جدول رسمی تسلا که در آوریل منتشر شد، کارخانه تسلا فرمونت دارای تولید حداکثر ۶۰۰هزار دستگاه خودرو در سال (بیش از هزار و ۶۴۰ خودرو در روز با فرض ۳۶۵ روز) است که شامل ۱۰۰هزار دستگاه مدل S، مدل X و ۵۰۰هزار دستگاه خودرو مدل ۳ و مدل Y است.

به طور تخمینی کارخانه فرمونت در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ حدود هزار و ۳۹۱ دستگاه خودرو تولید کرده است، درحالی‌که در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ این میزان به تعداد هزار و ۳۹۰ دستگاه رسیده است.

 

ظاهرا کارخانه جدید می‌تواند حدود هزار و ۵۰۰ دستگاه (یا بیش از ۱ خودرو در دقیقه) تولید کند. ایلان ماسک گفت که کارخانه تسلا فرمونت اکنون بزرگترین کارخانه در آمریکای شمالی است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها