کد خبر : 75906

تسلا باز هم در چین فراخوان داد

تسلا باز هم در چین فراخوان داد

اداره تنظیم بازار چین اعلام کرد که تسلا ۱۴‌هزار و ۶۸۴ خودروی مدل ۳ وارداتی و داخلی در چین را به دلیل مشکلات نرم‌‌‌افزاری که می‌تواند منجر به تصادف شود، فراخوان می‌کند و این دومین فراخوان برای این خودروساز آمریکایی در ماه آوریل است.

به گزارش خودروتک به نقل از ایسنا : شرکت خودروسازی تسلا خودروهای مدل ۳ پرفورمنس تولید شده بین ژانویه ۲۰۱۹ تا مارس ۲۰۲۲ شامل ‌هزار و ۸۵۰ دستگاه خودروی وارداتی و ۱۲‌هزار و ۸۳۴ دستگاه خودروی ساخت چین را فراخوان خواهد کرد.
اداره تنظیم بازار خودروی چین گفت: خودروهایی که فراخوان می‌‌‌شوند واحدی برای اعداد سرعت در حالت Track Mode نشان نمی‌‌‌دهند که باعث گمراهی رانندگان و در شرایط حاد منجر به تصادف خواهد شد.
 
اداره تنظیم بازار در اوایل آوریل عنوان کرد که سازنده خودروهای الکتریکی ۱۲۷‌هزار و ۷۸۵ دستگاه از خودروهای مدل ۳ را به دلیل نقص احتمالی در قطعات نیمه‌‌‌هادی که ممکن است منجر به برخورد شود، فراخوان کرد.
 
بر اساس گزارش رویترز، تسلا در چین، پس از اعتراض یک مشتری ناراضی در نمایشگاه خودروی شانگهای در سال گذشته تحت فشار فزاینده‌‌‌ای از سوی تنظیم‌‌‌کننده‌‌‌ها و رسانه‌‌‌های دولتی قرار گرفته است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها