کد خبر : 75541

فراری هم فراخوان داد

فراری هم فراخوان داد

خودروسازی فراری ۲۲۲۲ خودروی خود را که از۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹ به چین وارد شده‌اند، به‌خاطر مشکل احتمالی سیستم ترمز آنها فرامیخواند.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، خودروسازی فراری اعلام کرد 2222 خودروی خود را در چین به‌خاطر مشکل احتمالی سیستم ترمز آن فرامیخواند.

این فراخوانی خودروهای مدل 458 ایتالیا، 458 اسپشیال، 458 اسپشیال اِی، 458 اسپایدر، 488 جی‌تی‌بی و 488 اسپایدر را دربر می‌گیرد و مخصوص خودروهایی است که بین مارس 2010 تا مارس 2019 وارد شده‌اند. این فراخوانی از 30 مه آغاز می‌شود.

طبق گفته یکی از منابع نزدیک به این شرکت، این فراخوانی بخشی از یک اقدام وسیع‌تر خودروسازی فراری در رابطه با همین مسئله برای مدل‌هایی است که در این دوره تولید شده‌اند. فراری یک کمپین فراخوانی هم در آمریکا در نوامبر سال گذشته میلادی به راه انداخت.

در صنعت خودرو، فراخوانی‌ها و زمان‌بندی آن‌ها معمولاً توسط مقامات هر کشور پس‌از بروز مشکلات یا با اعلام سازنده خودرو تصمیم‌گیری می‌شود.

شرکت فراری اعلام کرد:«امنیت و سلامت مشتریان اولویت اول ماست. ما طبق دستورالعمل‌های ایمنی و امنیتی برای اطمینان از درست کار کردن سیستم‌ها و فرآیندها در تمام زمان‌ها عمل می‌کنیم».

طبق اطلاعات موجود در وب‌سایت این شرکت که به 2014 یعنی زمانی‌که هنوز بخشی از گروه فیات بود برمی‌گردد، فراری ار 2014 تا 2021 کلا حدود 5400 خودرو در چین فروخته که شامل هنگ‌کنگ و تایوان هم می‌شود.

سهام شرکت فراری در بورس میلان 3.1 درصد پایین آمده‌است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها