کد خبر : 74660

کرونا دوباره تسلا را به تعطیلی کشاند

کرونا دوباره تسلا را به تعطیلی کشاند

با ادامه قرنطینه در چین در پی شیوع نوع جدید ویروس کرونا، شرکت خودروسازی تسلا برنامه خود را برای از سرگیری تولید در کارخانه شانگهای در روزهای جمعه و شنبه لغو کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، با ادامه قرنطینه در چین در پی شیوع نوع جدید ویروس کرونا، شرکت خودروسازی تسلا برنامه خود را برای از سرگیری تولید در کارخانه شانگهای در روزهای جمعه و شنبه لغو کرد.

یک اطلاعیه داخلی که به رویت رویترز رسیده است، نشان می دهد که این تعطیلی بازگشایی مرکز تولید خودروهای مدل 3 و مدل Y را بیشتر به تأخیر می‌اندازد.

کارخانه تسلا واقع در ناحیه پودونگ در شرق رودخانه هوانگپو در شهر شانگهای، تولید خود را از دوشنبه تا پنجشنبه پس از اینکه این شهر برای مقابله با شیوع نوع جدید ویروس کرونا و بیماری کووید-19 قرنطینه دو مرحله‌ای را آغاز کرد، به حالت تعلیق درآورد.

قرنطینه مناطق شرق این رودخانه قرار است در ساعات اولیه اول آوریل لغو شود و خودروساز آمریکایی در ابتدا قصد داشت تولید را در همان روز از سر بگیرد. با این حال، آخرین اطلاعیه‌ای که رویترز مشاهده کرده نشان می‌دهدکه برنامه‌های تولید این شرکت برای 1 و 2 آوریل نیز لغو شده است.

دو نفر از افراد آشنا با این موضوع نیز گفتند که تسلا هنوز مجوزی از دولت شانگهای برای کامیون‌هایی که برای تحویل خودروهای الکتریکی مونتاژ شده خارج از پودونگ به بخش‌های غربی شهر استفاده می‌شود، دریافت نکرده است.

مقامات شانگهای قرار است مناطق غرب رودخانه را از ساعات اولیه صبح جمعه مسدود کنند.

یکی از این منابع گفت که شرکت تسلا ممکن است به دلیل کمبود کارگر، با ادامه قرنطینه در برخی شهرک‌های مسکونی، این تعلیق را تمدید کند.

تسلا بلافاصله به درخواست اظهار نظر در مورد برنامه هایش برای به تاخیر انداختن تولید تا بعد از 2 آوریل پاسخ نداد.

این شرکت پیشتر روز پنجشنبه به رویترز گفته بود که محدودیت‌های کرونایی چین را به شدت اجرا می کند و کار خود را بر اساس سیاست های پیشگیری از کووید-19 دولت تنظیم می کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها