کد خبر : 74307

ایمیل عجیب تسلا به کارمندان اوکراینی

ایمیل عجیب تسلا به کارمندان اوکراینی

کمپانی تسلا تصمیم دارد به کارکنان اوکراینی خود که برای دفاع از کشور به اوکراین فراخوانده شده‌اند، حداقل برای سه ماه حقوق بدهد

به گزارش خودروتک به نقل از تجارت‌نیوز، کمپانی تسلا تصمیم دارد به کارکنان اوکراینی خود که برای دفاع از کشور به اوکراین فراخوانده شده‌اند، حداقل برای سه ماه حقوق بدهد. طبق ایمیلی که روز دوشنبه این کمپانی به کارکنان خود در اروپا، خاورمیانه و آفریقا فرستاد، تسلا قصد دارد از کارکنان اوکراینی خود حمایت کند.

پس از این سه ماه تسلا با توجه به سرنوشت جنگ روسیه و اوکراین در خصوص حمایت‌های بیشتر تصمیم‌گیری خواهد کرد. در ایمیلی که روز دوشنبه و ۱۲ روز پس از حمله روسیه به اوکراین،‌ از طرف تسلا به کارمندان ارسال شد، این کمپانی از کارمندان خود برای کمک در انتقال خدمات ماهواره استارلینک به اوکراین تقدیر کرد.

به نقل از ان‌بی‌سی، کارمندان تسلا سیستم‌های ذخیره انرژی لیتیومی را برای راه‌اندازی استارلینک فراهم کردند. کارکنان تسلا از مبدل‌ها و کابل‌های شارژ این کمپانی برای مونتاژ استارلینک و دیوار قدرت آن استفاده کردند. در این راستا از کارخانه جدیدی که در خارج از برلین در حال ساخت است، برای کمک به ساخت تجهیزات استارلینک برقی استفاده شد.

خط تولید تسلا

با اینکه در حال حاضر تسلا در اوکراین فعالیت ندارد اما در ایمیلی به پنج هزار دارنده تسلا اعلام کرد که دارندگان این خودروها و دیگر خودروهای برقی در این کشور می‌توانند از شارژرهای تسلا در لهستان، مجارستان و اسلواکی به صورت رایگان استفاده کنند.

البته تسلا تنها کمپانی نیست که به تاثیرات جنگ را بر کارمندان و تجارت خود اهمیت می‌دهد. جنرال موتورز و فورد نیز فعالیت خود را بلا فاصله پس از حمله در روسیه متوقف کردند.

کمپانی استلانتیس نیز روز دوم مارس اعلام کرد که یک تیم حمایتی ۲۴ ساعته برای رسیدگی به سلامتی و امنیت ۷۱ کارمند خود در اوکراین مشغول کار خواهند بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها