کد خبر : 74279

بنتلی هم تمام برقی می شود

بنتلی هم تمام برقی می شود

بنتلی، شرکت خودروسازی انگلیسی درزیرمجموعه فولکس‌واگن در نظر دارد تا از سال ۲۰۲۵ به مدت پنج سال، سالانه یک خودروی الکتریکی تولید کند.

به گزارش خودروتک به نقل از ایسنا، بنتلی، تولیدکننده خودروهای لوکس، برنامه‌های خود برای ساخت سالانه یک مدل الکتریکی جدید به مدت پنج سال از سال 2025 را پس از افزایش سرسام‌آور سود سالیانه آن ارائه کرد زیرا این شرکت بریتانیایی بر روی تلاش‌های فولکس واگن برای گسترش عرضه‌های الکتریکی تمرکز می‌کند.

بنتلی در انگلستان سودی معادل 389 میلیون یورو (427.1 میلیون دلار) برای سال 2021 ثبت کرد که در مقایسه با سود 20 میلیون یورویی سال قبل و پس از افزایش تحویل 31 درصدی، با تقاضای زیاد برای مدل‌های هیبریدی جدید به 14 هزار و 659 خودرو رسید.

خودروسازان در سطح جهان با افزایش تقاضا برای ماشین‌های سازگار با محیط زیست، تلاش‌های خود را برای تغییر به سمت مدل‌های الکتریکی دوچندان می‌کنند. فولکس واگن، بزرگ‌ترین خودروساز اروپا  در حال افزایش سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های الکتریکی برای مقابله با تسلاست.

همچنین، بنتلی قصد دارد تا سال 2030 از کربن خنثی شود و برای کمک به این تغییر، سه میلیارد یورو در کارخانه کرو، در یک دوره 10 ساله سرمایه‌گذاری کرده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها