کد خبر : 74104

تولید لکسوس CT200h متوقف می شود

تولید لکسوس CT200h متوقف می شود

قرار است در اکتبر ۲۰۲۲ لکسوس CT، این هاچ بک هیبریدی در ژاپن از تولید خارج شود و حالا به دلیل این توقف تولید، لکسوس به دنبال ساخت آخرین نسخه ویژه از آن است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،نسخه ویژه این خودرو که CT۲۰۰h Chereshed Touring ادیشن نام دارد، در دو طرح رنگ انحصاری موجود است که شامل Sonic Titanium و بدنه Graphite Black یا Sonic Titanium و بدنه Sonic Quartz می شود.

اکنون این خودرو با جلوپنجره دوکی شکل، چراغ‌های مه شکن و تزئینات سپر عقب جدید با روکش براق و نقره‌ای عرضه می شود.

سایر امکانات اضافی عبارتند از آینه‌های درب گرم شونده و برف پاک کن‌های شیشه جلو که حساس به باران هستند.

در داخل، نسخه تورینگ دارای روکش دو رنگ است که قسمت پایینی صندلی‌ها و پانل در‌ها را سیاه و قسمت‌های بالایی را قرمز تیره می‌کند. روی تزئینات درب، پانل ابزار و فرمان، دوخت قرمز رنگی وجود دارد. این مدل به صورت استاندارد با گرمکن برای فرمان و صندلی‌ها عرضه می‌شود.

مانند هر نمونه‌ای از CT۲۰۰h ، قدرت از یک موتور ۱.۸ لیتری چهار سیلندر تامین می‌شود که به تنهایی ۹۸ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. موتور الکتریکی ۸۰.۵ اسب بخار و ۲۰۷ نیوتن متر تولید می‌کند. سایت ژاپنی لکسوس برای CT۲۰۰h کل خروجی سیستم را فهرست نکرده است، اما مشخصات نشان می‌دهد که قدرت آن همان ۱۳۴ اسب بخار است.

نسخه CT۲۰۰h Cherished Touring با قیمت ۴,۲۲۳,۰۰۰ یِن پس از کسر مالیات در ژاپن (۳۶,۵۸۰ دلار ) به فروش می‌رسد. لکسوس CT۲۰۰h در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۰ معرفی شد.

این نسخه برای آمریکای شمالی اواخر همان سال در نمایشگاه خودروی نیویورک وارد شد و برای مدل سال ۲۰۱۱ در آنجا به فروش رفت. قیمت‌ها از ۲۹۱۲۰ دلار (به اضافه هزینه تحویل ۸۷۵ دلار) در هنگام راه اندازی شروع شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها