کد خبر : 73834

فراخوان نقص فنی برای یکی از ایمن ترین خودروهای دنیا

فراخوان نقص فنی برای یکی از ایمن ترین خودروهای دنیا

جزئیات قرارداد جدید قهرمان فرمول یک با تیم ردبول اتریش فاش شد.

به گزارش خودروتک به نقل از جنرال موتورز، جنرال موتورز باید بیش از ۷۲۵ هزار  GMC Terrains را فراخوانی کند تا مشکل چراغ‌های جلوی خودرو‌های شاسی بلند را برطرف کند. اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) در حال جمع‌آوری اطلاعات در مورد خودروهای GMC از سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ بوده و ادعا می‌کند که چراغ‌های جلو می‌توانند در شرایط آب و هوایی خاص، از جمله برف و مه، نور بیش از حد برای سایر رانندگان، ایجاد کنند.

NHTSA در یک سند Denial of Petition که پنجشنبه به ثبت فدرال ارسال شد، گفت که چراغ‌های جلو در برخی نقاط بسیار روشن هستند. به طور خاص، انعکاس از محفظه چراغ‌های جلو، دو ناحیه کوچک را در بالای وسیله نقلیه روشن می‌کند که وقتی مطابق با استاندارد‌های ایمنی وسایل نقلیه موتوری فدرال اندازه‌گیری می‌شود.

در سال ۲۰۱۹، این خودروساز از NHTSA درخواست کرد تا برای موضوع چراغ‌های جلوی Terrain معافیتی در نظر بگیرد، زیرا انعکاس هیچ تاثیری بر ایمنی خودرو برای خودرو‌های روبرو یا اطراف ندارد اما اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه این درخواست را رد کرد.

همچنین گفت که استنلی، تامین‌کننده چراغ‌های جلو، چراغ‌های جلوی جایگزین را دوباره طراحی کرده است، که از انعکاس‌هایی که علت این مشکل هستند، جلوگیری می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها