کد خبر : 73318

تحویل لکسوس LX مدل 2022 تا سه سال به تعویق افتاد

تحویل لکسوس LX مدل 2022 تا سه سال به تعویق افتاد

ویروس کرونا باعث کمبود قطعات در جنوب شرقی آسیا شده و تحویل لکسوس LX ۲۰۲۲ در ژاپن را تا سه سال به تعویق انداخته است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - این اطلاعات برگرفته از بیانیه‌ای از خودروساز است که در آن به تأخیر در برخی از محصولات این برند اشاره شده است.

این شرکت گفته است به دلیل کمبود تامین قطعات به دلیل شیوع ویروس کرونا در جنوب شرق آسیا، در حال حاضر تاخیر تولید در بسیاری از مدل‌های خودرو رخ می‌دهد.

بیانیه مشابهی در وب سایت بازار ژاپن برای LX می‌گوید: ما تلاش‌هایی را برای تسریع تحویل این خودرو به مشتریان خود تا حد امکان در نظر خواهیم گرفت.

اعلام تاخیر در تحویل لکسوس LX تقریبا یک ماه پس از بیانیه مشابهی از تویوتا در مورد انتظار چهار ساله برای انجام سفارشات جدیدترین لندکروز صورت می‌گیرد.

این دو وسیله نقلیه بسیار شبیه به هم هستند که از جمله می توان به پلت فرم مشترک و برخی از پیشرانه ها اشاره کرد. با توجه به رابطه مکانیکی نزدیک آنها، منطقی است که عقب افتادن در تولید یکی از وسایل نقلیه بر دیگری نیز تأثیر بگذارد.

لکسوس قصد دارد LX ۲۰۲۲ را در سه ماهه اول امسال در ایالات متحده عرضه کند. قیمت‌ها از ۸۸ هزار و ۲۴۵ دلار شروع می‌شود. تمام مدل‌های LX در ایالات متحده با یک توربو دوقلو ۳.۵ لیتری V۶ با قدرت ۴۰۹ اسب بخار و ۶۴۹ نیوتن متر گشتاور عرضه می‌شوند. یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت وجود دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها