کد خبر : 72724

ثبت نام مرسدس بنز G کلاس متوقف شد

ثبت نام مرسدس بنز G کلاس متوقف شد

شرکت مرسدس سفارشات جدیدی را برای SUV مرسدس G کلاس نمی‌پذیرد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - مرسدس G کلاس سال گذشته به رکورد فروش جدیدی رسید و بیش از ۴۱ هزار از این خودرو را به فروش رساند.

گزارش جدیدی از MBPassionBlog ادعا می‌کند که مرسدس دیگر سفارشاتی برای تولید این خودرو نمی پذیرد. گفته می‌شود این شرکت تاریخ‌های تحویل را تا سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴، نزدیک به سه سال دیگر، تمدید کرده است.

بر اساس این گزارش، خریداران احتمالی کلاس G گفته اند که این شرکت سفارشات جدیدی را برای این مدل پس از ۱۷ ژانویه نمی‌پذیرد. کلاس G برای مدل سال ۲۰۱۹ تغییرات اساسی را دریافت کرده و قرار است به‌روزرسانی شود.

این یک به‌روزرسانی سبک جزئی بدون به‌روزرسانی‌های بیرونی قابل توجه است، اگرچه ممکن است فضای داخلی جدیدترین نرم‌افزار اطلاعات سرگرمی و صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر را دریافت کند. 

مرسدس G کلاس برای سال ۲۰۲۴ به روز شد

 
 
 خودروسازان با کمبود تراشه و سایر مسائل زنجیره تامین دست و پنجه نرم می‌کنند که باعث شده تعداد کمی از شرکت‌ها میزان فروش را کاهش دهند. ساخت یک مدل محبوب در حال حاضر آسان نیست. اگر کلاس G امسال به اندازه گذشته محبوبیت داشته باشد، مرسدس می‌تواند سفارشات بیشتری را قبول  کند. 

مرسدس G کلاس برای سال ۲۰۲۴ به روز شد

 
 
 خبر خوش این است که بنا بر اطلاعات درز کرده، مدل جدید کلاس G شاسی خود را حفظ خواهد کرد و معنی آن این است که این خودرو‌ی الکتریکی از توانایی‌های خاص و منحصر به فرد کلاس G در آفرود بهره خواهد برد.

مرسدس G کلاس برای سال ۲۰۲۴ به روز شد

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها