کد خبر : 72514

عرضه سایبرتراک باز هم به تعویق افتاد

عرضه سایبرتراک باز هم به تعویق افتاد

تسلا سایبرتراک، که در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد و تولید آن چند بار به تعویق افتاد، ممکن است در سال ۲۰۲۲ نیز معرفی نشود.

به گزارش خودروتک به نقل از دنیای‌اقتصاد: انتظار می‌رفت این خودرو در سال ۲۰۲۱ وارد بازار شود، اما پس از آن تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد. حالا سال «۲۰۲۲» نیز از وب‌سایت این شرکت حذف شده که نشان می‌دهد این اتفاق در سال میلادی جاری رخ نخواهد داد.
 
دلیل این تعویق، تغییرات اعمال شده در مفهوم اصلی است که برای رقابت با دیگر پیکاپ‌های الکتریکی پلاگین لازم به نظر می‌رسد. تولید اولیه قبل از پایان سه ماه اول ۲۰۲۳ به این معنی است که افزایش تیراژ در میانه سال ۲۰۲۳ خواهد بود.
 
انتظار می‌رود ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، برنامه تولید این محصول را به زودی ارائه دهد. تسلا سایبرتراک به احتمال زیاد در کارخانه تسلا گیگا آستین در تگزاس تولید خواهد شد. مشخصات نسخه نهایی تسلا سایبرتراک ناشناخته است، اما بسیاری از گزارش‌ها نشان می‌دهند که ممکن است تفاوت عمده‌‌‌‌ای با نسخه اولیه داشته باشد.
 
انتظار می‌رود که نسخه پایه و تک موتور به طور کامل کنار گذاشته شود. تسلا سایبرتراک به حجم بالایی از سلول‌های استوانه‌ای جدید تسلا و بسته‌های باتری ساختاری نیاز دارد که امکان دستیابی به برد بیش از ۵۰۰ مایل (بیش از ۸۰۵ کیلومتر) را فراهم می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها