کد خبر : 69934

مرسدس بنز برای EQC فراخوان نقص فندی صادر کرد

مرسدس بنز برای EQC فراخوان نقص فندی صادر کرد

شرکت خودروسازی مرسدس بنز برای مدل شاسی بلند EQC تمام الکتریکی خود که ممکن است دچار نقص ناگهانی در فرمان برقی شود، فراخوان صادر کرد. این فراخوان رسما در وب‌سایت car-recalls. eu منتشر شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از دنیای اقتصاد، تسلا نیز در طول این سال‌ها انواع و اقسام مشکلات را با خودروهای خود داشته است و اخیرا فراخوان‌های بیشتری صادر کرده است.

به نظر می‌رسد که خودروهای الکتریکی نه تنها برای تسلا، بلکه برای اکثر خودروسازان مساله‌ساز هستند.  اکنون مرسدس بنز اعلامیه فراخوانی برای ۱۹ هزار خودروی شاسی‌بلند الکتریکی EQC صادر کرده است. چندی پیش، فورد نیز فراخوانی برای ۳۸ هزار دستگاه موستانگ مک-ای صادر کرد.

از آنجا‌ که  OEM‌های قدیمی و تعداد فزاینده‌ای از استارت‌آپ‌ها به خودروهای الکتریکی رسیدگی می‌کنند، ممکن است شاهد فراخوان‌های زیادی باشیم.  فراخوان اخیر مرسدس به این نکته اشاره می‌کند که فرمان برقی EQC ممکن است به‌طور ناگهانی از کار بیفتد. ظاهرا برخی از کپی‌های EQC ممکن است در هنگام مونتاژ به دسته سیم‌‌های فرمان الکتریکی آسیب وارد کرده باشند و این مساله می‌تواند به آب اجازه ورود به داخل خودرو را بدهد.

وب‌سایت car-recalls. eu تصریح می‌‌کند که مرسدس جزئیاتی در مورد تعداد کل شاسی‌‌بلندهای تحت تاثیر احتمالی منتشر نکرده است. با این حال، طبق اطلاعات موجود، خودروهای فراخوان شده بین ۱۱ دسامبر ۲۰۱۹ تا ۱۸ مه ۲۰۲۰ ساخته شده‌اند. مرسدس اضافه کرد که حدود ۳ هزار و ۷۳ دستگاه EQC فروخته شده در آلمان تحت تاثیر این فراخوان قرار گرفته‌اند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها