کد خبر : 69647

اخراج مودبانه کارمندان استلانتیس

اخراج مودبانه کارمندان استلانتیس

استلانتیس که مقام چهارم خودروسازی دنیا را بعد از ادغام شدن فیات کرایسلر با پژوسیتروئن کسب کرده برنامه بازنشستگی زودهنگام را برای برخی از کارکنان خود در ایالات متحده معرفی کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل سایپانیوز، استلانتیس که مقر آن در کشور هلند قرار دارد می گوید کسانی که حداقل 55 سال سن و 30 سال سابقه دارند یا 58 سال سن و 10 سال سابقه دارند مشمول این طرح خواهند بود. کارکنانی که قصد بازخرید دارند پیش از این طرح واجد شرایط بودند.

استلانتیس در بیانیه خبری اعلام کرده است که: «برای کمک به دوران گذار ناشی از ادغام و به منظور همراستا شدن با اولویت های تجاری گروه، یک سری مهارت ها و سرمایه گذاری های جدیدی مورد نیاز است و به همین دلیل برنامه بازنشستگی داوطلبانه برای افراد واجد شرایط در نظر گرفته شده است.»

کارکنانی که حقوق و مزایای آنها مطابق با اتحادیه ها است مشمول بازخرید نمی شوند. این بازخرید ها به منظور ایجاد فرصت برای جذب نیروهایی است که بتوانند در دوران گذار از خودروهای بنزینی به برقی مؤثر واقع شوند.

استلانتیس همچنین از طرح های خبر داده است که به اتفاق ال جی انرژی LG Energy و سامسونگ اس دی آی Samsung SDI قصد احداث کارخانه در آمریکای شمالی دارند و می خواهند خودروهای برقی بسازند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها