کد خبر : 69582

پیش بینی آئودی از زمان پایان بحران تراشه

پیش بینی آئودی از زمان پایان بحران تراشه

مدیرعامل شرکت آلمانی آئودی که متعلق به گروه خودروسازی فولکس واگن می باشد، در گفتگو با یک روزنامه آلمانی پیش بینی کرد که مشکلات جهانی عرضه تراشه حداقل تا تابستان ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، مارکوس دوسمن، مدیرعامل شرکت آلمانی آئودی که متعلق به گروه خودروسازی فولکس واگن می باشد، در گفتگو با یک روزنامه آلمانی پیش بینی کرد که مشکلات جهانی عرضه تراشه حداقل تا تابستان 2022 ادامه خواهد داشت.

دوسمن که عضو هیئت مدیره فولکس واگن نیز هست، گفت: امیدواریم بتوانیم در پایان نیمه اول سال 2022 در زمینه تولید (خودرو) و تحویل تراشه به ثبات برسیم.

فولکس واگن هفته گذشته در گزارش چشم انداز خود از کاهش تولید و فروش خبر داد و تأکید کرد که تعدیل نیرو احتمالاً در راه است چرا که کمبود تراشه های کامپیوتری باعث شد بزرگترین خودروساز اروپا سود عملیاتی کمتر از حد انتظار را برای سه ماهه سوم گزارش کند.

دوسمن ماه گذشته به رویترز گفت که آئودی مجبور است هر روز برای مقابله با کمبود مداوم تراشه‌های خودرو تلاش کند و این وضعیت را "یک طوفان کامل" خواند.

بر اساس این گزارش، کمبود تراشه که در همه قسمت‌های خودرو از سنسورهای ترمز گرفته تا فرمان برقی و سیستم‌های سرگرمی مورد استفاده قرار می‌گیرد، خودروسازان سراسر جهان را به کاهش یا توقف تولید سوق داده و قیمت خودرو را نیز افزایش داده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها