کد خبر : 68468

رژیم لاغری خودروسازان آمریکایی به دلیل ادامه بحران تراشه

رژیم لاغری خودروسازان آمریکایی به دلیل ادامه بحران تراشه

شرکت های آمریکایی جنرال موتورز و فورد اعلام کردند به دلیل بحران جهانی تراشه، برنامه خود را برای کاهش تولید تمدید کرده‌اند.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، شرکت های آمریکایی جنرال موتورز و فورد موتور اعلام کردند به دلیل بحران جهانی تراشه، برنامه خود را برای کاهش تولید تمدید کرده‌اند.

جنرال موتورز، بزرگترین خودروساز آمریکا، اعلام کرد توقف تولید خودروهای شاسی بلند شورولت بلیزر در کارخانه راموس در مکزیک را به دلیل کمبود تراشه به مدت دو هفته تمدید خواهد کرد ولی تولید خود در دیگر کارخانه های آمریکای شمالی را از سر خواهد گرفت.

به گفته این شرکت، تولید در کارخانه مونتاژLansing Grand River  که خودروهای شورولت کامارو و کادیلاک CT4 و CT5 تولید می کند، از سر گرفته می شود.

بر اساس این گزارش، تولید خودروی کادیلاک در کارخانه میشیگان از ماه مه متوقف شده است. تولید بلیزر در کارخانه راموس، که از 23 آگوست متوقف شده است، تا 15 اکتبر از سر گرفته نمی شود.

شرکت فورد نیز اعلام کرد تولید در کارخانه مونتاژ Flat Rock که در آن خودروی موستانگ تولید می شود، از هفته آینده متوقف خواهد شد. فورد تولید مدل ترانزیت در کارخانه مونتاژ شهر کانزاس را نیز هفته آینده متوقف می کند اما به ساخت وانت های شاسی بلند F-150 ادامه می دهد.

به گفته این خودروساز آمریکایی، کارخانه تولید وانت شاسی بلند فورد در کنتاکی هفته آینده به جای سه شیفت، یک شیفت فعالیت خواهد کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها