کد خبر : 67525

جیلی طراح قبلی بنتلی را به کار گرفت

جیلی طراح قبلی بنتلی را به کار گرفت

شرکت خودروسازی جیلی چین اعلام کرد که مدیر سابق بخش طراحی شرکت خودروسازی بنتلی انگلیس را استخدام کرده است.

 به گزارش خودروتک به نقل از فارس، شرکت خودروسازی جیلی چین اعلام کرد که استفان سیه‌لاف‌، مدیر سابق بخش طراحی شرکت خودروسازی بنتلی انگلیس را به خدمت گرفته است. این شرکت تلاش می‌کند تا با عرضه محصولات جدید فروش خود در بازارهای جهانی را افزایش دهد.

سیه‌لاف همچنین سابقه فعالیت در شرکت‌های بنز و فولکس واگن آلمان در پرونده خود دارد، قرار است در دفتر جیلی در گوتنبورگ سوئد مسئولیت طراحی خودروهای این شرکت و برندهای زیر مجموعه آن را برعهده گیرد.

به طور کلی شرکت‌های خودروسازی چینی همواره خودروهایی را به بازار عرضه کرده‌اند که شبیه خودروهای دیگر شرکت‌هاست، اما برخی از آنها نظیر جیلی تلاش می‌کنند تا در حوزه طراحی روی پای خود ایستاده و مدل‌های منحصر به فرد خود را به بازار عرضه کنند.

جیلی مالک شرکت ولووی سوئد و حدود 10 درصد سهام شرکت بنز آلمان را هم در اختیار دارد. این شرکت تلاش می‌کند تا آنجا که می‌تواند مدل‌های اسپورت بیشتری برای بالا بردن فروش به بازار عرضه کند.

دفتر مرکزی جیلی در چانگان واقع شده و به لطف طراحی مدل‌های بهتر توانست برای سال جاری فروش خود را افزایش دهد. نکته اصلی در اقدام جیلی برای استخدام مدیر سابق طراحی بنتلی این بود که روز به روز اهمیت طراحی در صنعت خودروسازی بیشتر می‌شود و به طور کلی این صنعت در حال رفتن به سمت خودروهای هوشمند و برقی است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها