کد خبر : 66093

بازار چین ناجی بنتلی شد

بازار چین ناجی بنتلی شد

فروش خودرو‌های شرکت بنتلی در بازار چین سبب شده است تا آمار خیره کننده‌ای برای این برند انگلیسی در نیمه اول سال ۲۰۲۱ به ثبت برسد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز بود که استون مارتین عملکرد چشمگیر خودرو H۱، ۲۰۲۱ را منتشر کرد و اکنون یک مارک لوکس دیگر انگلیسی خوشحال است که گزارش می‌کند فاصله زمانی ژانویه - ژوئن برای این برند کاملاً پربار بوده است.

شرکت بنتلی قطعا بهترین نیمه اول سال خود را تجربه کرد و رکورد‌های جدیدی را در زمینه فروش و سودآوری ثبت کرد.

در طی شش ماه اول سال، ۷۱۹۹ خودرو فروخته شد که سبب شد تا کشور چین برای اولین بار در ۱۰ سال گذشته به بزرگترین بازار خودرو تبدیل شود.

شرکت بنتلی

مطابق آمارها، SUV بنتایگا با کسب ۲۷۶۶ فروش، با پیشی گرفتن از کوپه اسپورت و کوپه کانورتیبل GT (۲۳۱۸) و سدان Flying Spur (۲۰۶۳) ، پرفروش‌ترین مدل بنتلی بود. به عنوان یک خودروی تازه، کار تولید Mulsanne کمی بیشتر از یک سال پیش پایان یافت، زمانی که مشتریان خودروی Crewe Flying Spur را به عنوان گل سرسبد بازار جهانی ارتقا دادند.

با افزایش ۵۰ درصدی فروش نسبت به نیمه اول سال ۲۰۱۹ قبل از شیوع ویروس کرونا ، اکنون آمار بنتلی از هر زمان دیگری بهتر شده است. این مارک فوق لوکس اطمینان دارد که با توجه به شرایط تقاضا می‌تواند در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ بیشتر شود، و این امر با افزودن مشتقات جدید مانند Bentayga Hybrid و مدل S تقویت می‌شود.

بازار جهانی خودرو

آمار شرکت بنتلی فاصله زمانی ژانویه - ژوئن سال ۲۰۲۱

درآمد حاصل از فروش ماشین‌های این مارک به ۱.۳ میلیارد یورو در مقایسه با رقم قبل از بیماری کرونا ، که ۸۳۴.۸ میلیون یورو در سال ۲۰۱۹ بود، افزایش یافته است که از این نظر، این بهترین شش ماهه اول سال بنتلی بود، زیرا رکورد قبلی در سال ۲۰۱۴ با ۸۸۷ میلیون یورو به دست آمده بود. این شرکت در سال ۲۰۱۴، رکورد ۱۷۰ میلیون یورویی سود را به دست آورد که در بازه زمانی ژانویه - ژوئن ۲۰۲۱ از آن پیشی گرفته است.

آمار رویایی کمپانی بنتلی در سال 2021

در حالی که چین با رقم ۱۵۵، ۲ فروش خودرو، بزرگترین بازار برای این برند است، آمریکای شمالی و جنوبی با ۲۰۴۹ دستگاه فاصله زیادی ندارند و پس از آن اروپا با ۱۱۱۴ خودرو در جایگاه سوم قرار دارد. در منطقه آسیا و اقیانوسیه، کمپانی بنتلی در سال ۲۰۲۱ تاکنون ۷۷۸ وسیله نقلیه را به بازار وارد کرده است، در حالی که بازار داخلی انگلیس ۵۵۴ اتومبیل فروش داشته است. این ارقام توسط یک شبکه نمایندگی بزرگتر با ۲۴۰ نمایشگاه در ۶۷ کشور جهان پشتیبانی می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها