کد خبر : 63214

فروش پنهانی کارخانه هیوندای در چین

فروش پنهانی کارخانه هیوندای در چین

رسانه های کره جنوبی به نقل از منابع ناشناس اعلام کردند که شرکت هیوندای موتور در حال مذاکره با دولت چین برای فروش یکی از کارخانه های خود در پکن است.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم ، رسانه های کره جنوبی به نقل از منابع ناشناس روز جمعه اعلام کردند که شرکت هیوندای موتور در حال مذاکره با دولت چین برای فروش یکی از کارخانه های خود در پکن است.

خبرگزاری یونهاپ در گزارشی اعلام کرد که هیوندای موتور فروش این کارخانه را که اولین ساختمانی است که در پکن ساخته بود، به دولت منطقه شانیی در پایتخت چین ارائه می کند.

شرکت هیوندای پکن، سرمایه گذاری مشترک بین هیوندای موتور و گروه خودروسازی پکن BAIC، دارای سه کارخانه تولیدی در پایتخت چین است. هیوندای و گروه خودروسازی پکن بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

به گفته رسانه های چینی، شرکت "لی اتو"، تولید کننده خودروهای الکتریکی (EV) علاقه مند به خرید این کارخانه است. هنگامی که رویترز با آن تماس گرفت لی از اظهار نظر خودداری کرد.

در ماه آوریل، گروه هیوندای موتور اعلام کرد که این شرکت به منظور تقویت حضور خود در بزرگترین بازار خودرو جهان قصد دارد از سال 2022 هر ساله خودروهای الکتریکی را به بازار معرفی کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها