کد خبر : 6012

توصیه برادرانه ریچارد برانسون به ایلان ماسک

توصیه برادرانه ریچارد برانسون به ایلان ماسک

میلیاردر و کارآفرین مشهور؛ ریچارد برانسون به مدیرعامل پیشین تسلا و مدیر پروژه اسپیس ایکس؛ ایلان ماسک توصیه کرده که در مسیر موفقیت های کاری خود را فراموش نکند.

به گزارش خودروتک، میلیاردر و کارآفرین مشهور؛ ریچارد برانسون به مدیرعامل پیشین تسلا و مدیر پروژه اسپیس ایکس؛ ایلان ماسک توصیه کرده که در مسیر موفقیت های کاری خود را فراموش نکند.

ایلان ماسک طی سال 2018 میلادی یکی از پرحاشیه ترین و البته جنجالی ترین مدیران حوزه فناوری بود. او با رفتارهای عجیب و غریب خود تا جایی پیش رفت که حتی از مدیریت شرکت تسلا کنار گذاشته شد. اما با همه این ها او هنوز سختکوش و پر تلاش است.

ریچار برانسون میلیاردر مشهور که خود نیز در حوزه فناوری موفقیت هایی داشته در گفتگو با سی ان بی سی گفت: "تنها مشاوره ای که می توانم به ایلان ماسک بدهم این است که خود را فراموش نکند."

برانسون همچنین عادات ماسک در شبکه های اجتماعی مثل توییتر را نقد کرد اما گفت که احتمالا اکنون ایلان ماسک به خوبی می داند تبعات فعالیت در برخی شبکه های اجتماعی تا چه حد سنگین است. به نظر می رسد اشاره برانسون به سلسله توییت های ماسک است که باعث شد وی از مدیریت تسلا کنار گذاشته شود و از سوی کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده نیز مجرم شناخته شود.

جالب است بدانید ایلان ماسک و ریچارد برانسون اشتراکات زیادی دارند. هر دوی آنها کارآفرینان سریالی هستند و به عنوان دشمن یکدیگر هم شناخته می شوند.اما این بار ریچارد برانسون در مصاحبه خود ماسک را تحسین کرد و شخصی فوق العاده نامید. افزون بر این گفت که ماسک را را "نسخه  جوان" خودش می داند.

آنها در کسب و کار گردشگری فضایی نیز رقابت می کنند. در روز پنج شنبه، Virgin Galactic برانسون طولانی ترین پرواز راکتی را به پایان رساند و خود را یک گام به پروژه گردشگران فضایی نزدیک تر کرد. ماسک نیز بنیانگذار و مدیر پروژه اسپیس ایکس است و در سال جاری چندین موشک را به فضا فرستاد.

برانسون در مورد تلاش های ماسک می گوید: "او جوان است. او برای سالهای زیادی به کار خود ادامه خواهد داد تا کارهایی فوق العاده ای را انجام دهد. "

منبع: انتخاب

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها