کد خبر : 59121

تاخیر در تحویل لوسید ایر مدل 2021 تایید شد

تاخیر در تحویل لوسید ایر مدل 2021 تایید شد

سازنده لوکس لوسید ایر اعلام کرده که COVID-۱۹ باعث شده نتواندخودرو الکتریکی را به موقع تحویل مشتریان دهد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،اثرات COVID-۱۹ باعث تاخیر در ورود یک ماشین الکتریکی جدید از یک شرکت تازه تأسیس شده است. ۲۰۲۱ Lucid Air قرار بود بهار امسال به بازار عرضه شود اما اکنون در تحویل تاخیر خواهد داشت.

در نامه‌ای از مدیر عامل شرکت Lucid، پیتر راولینسون، این شرکت اعلام کرد که وسایل نقلیه طبق قول اولیه در بهار امسال تحویل داده نمی‌شوند. در عوض، تحویل مشتری در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود.

Lucid Motors امروز اعلام کرد که تحویل سدان لوکس الکتریکی ۲۰۲۱ Lucid Air به مشتریان همانطور که قبلا اعلام کرده بود در بهار امسال اتفاق نخواهد افتاد. لوسید ایر، در چهار نسخه تولید خواهد شد که شامل مدل استاندارد، تورینگ، گرند تورینگ و دریم ادیشن خواهد بود.

به احتمال فراوان، مدل پایه دارای یک موتور روی محور جلو خواهد بود، اما دیگر خودروها، دو دیفرانسیل و مجهز به دو موتور برقی روی محور‌های جلو و عقب هستند.

لوسید ایر، علاوه بر چهار مدل فوق، یک نسخه پرقدرت و رویایی با نام Performance Version نیز خواهد داشت که توسط مدیر مهندسی شرکت، پیتر رولینسن (Peter Rawlinson) وعده داده شده است. لوسید ایر پرفرمنس ورژن، مجموع قدرت ۱۳۰۰ اسب‌بخار ازطریق ۳ موتور برقی با سیستم دو دیفرانسیل، فراهم خواهد کرد.

طبق نامه مدیر عامل شرکت پیتر راولینسون، این خودروساز اکنون انتظار دارد تحویل خودرو به مشتریان را در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ آغاز کند و در تحویل خودروها تاخیر خواهد داشت.

لوسید اظهار داشت که تأثیرات همه گیر ویروس کرونا در زنجیره تأمین آن دلیل اصلی تأخیر است.

در این نامه، راولینسون اظهار داشت که علی رغم پیشرفت عالی در آوردن خودرو به بازار، هم اکنون نمی‌تواند Lucid Air را در سطح کیفیتی به بازار عرضه کند. این استارتاپ خودرو اثرات ویروس کرونا را در زنجیره تأمین، آزمایش و آماده سازی برای فروش ذکر کرد. در حال حاضر، این شرکت در تاسیسات خود در Casa Grande، آریزونا، در حال ساخت وسایل نقلیه الکتریکی تقریباً آماده تولید است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها