کد خبر : 5796

اوبر چگونه دل لندنی ها را به دست آورد؟

اوبر چگونه دل لندنی ها را به دست آورد؟

گزارش ها حکایت از آن دارند که همکاری اوبر و ناوگان اتوبوسرانی لندن قطعی شده است. جزئیات این طرح به زودی منتشر می شود اما دارا خسروشاهی مدیرعامل اوبر از ماهها پیش برای موفقیت این نقشه تلاش کرده است.

به گزارش خودروتک،  همکاری اوبر و ناوگان اتوبوسرانی لندن به این معناست که اوبر در حال تلاش است تا برنامه های حمل و نقل شهری را به خدمات خود بیفزاید .

اوبر برای موفقیت در این طرح با رقیبی سرسخت به نام «سیتی مپر» جنگیده است. رقیبی که در تلاش بود طرحی مشابه با اوبر را در مسیرهای اتوبوس، راه آهن و مسیرهای رانندگی لندن اجرایی کند. بر اساس برخی گزارش های تایید نشده، برنامه جدید اوبر مشارکتی بالقوه و بی سر و صدا با سیستم حمل و نقل شهری بریتانیاست که البته بار مسئولیت سنگینی روی دوش خسروشاهی خواهد گذاشت.

برخی منابع آگاه به این سیستم در گفتگو با سی ان بی سی اعلام کردند که این برنامه شامل ایجاد یک برنامه ریز سفر درون شهری است که داده های حمل و نقل عمومی، از جمله به روز رسانی های زنده، را با برنامه اوبر ادغام می کند.

خسروشاهی چگونه دل لندنی ها را به دست آورد؟

 وقتی به گذشته بر می گردیم به یاد می آوریم که شهرداری لندن چگونه لغو مجوز فعالیت اوبر را اعلام کرد. اما با ورود خسروشاهی به تیم مدیریت اوبر و رایزنی های متعدد او با مسئولان لندنی نه تنها مجوز فعالیت اوبر تمدید شد، بلکه اکنون اوبر در تلاش برای نفوذ به سیستم حمل و نقل شهری لندن است.

این روزها شرکت های اوبر و لیفت در یک مسابقه جدی قرار دارند تا با عرضه نخستین سهام عمومی خود، در بخش بازار معاملات سهام نیز موفق باشند. بر اساس برخی از گزارشات محرمانه کمیسیون اوراق بهادار رقم ورود اولیه اوبر به بازار می تواند تا 120 میلیارد دلار ارزیابی شود.

منبع: انتخاب

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها