کد خبر : 56718

ارزش تسلا در یک ماه 2 برابر شد

ارزش تسلا در یک ماه 2 برابر شد

انتظار می‌رود روند صعودی سهام تسلا کماکان ادامه داشته باشد. بلومبرگ گزارش داد که تا پایان معاملات روزانه هشتم ژانویه در بورس نیویورک، ارزش هر سهم تسلا در شاخص نزدک کامپوزیت به ۰۲/ ۸۸۰دلار رسید که این رقم نسبت به ارزش سهام این شرکت در سه ماه قبل تقریبا ۱۰۰ درصد رشد قیمتی داشته است.

به گزارش خودروتک به نقل از ایسنا : انتظار می‌رود ارزش هر سهم تسلا در آینده نزدیک از ۱۰۰۰ دلار نیز عبور کند. مدل‌سنجی صورت گرفته توسط موسسه نیو‌استریت‌ریسرچ نشان می‌دهد ظرفیت تولید این شرکت تا سال ۲۰۲۵ به دو تا سه میلیون خودرو در سال افزایش خواهد یافت که این به معنای درآمد ۲۳۰ تا ۳۵۰ میلیارد دلاری برای تسلا خواهد بود.
 
در این سناریو قیمت هر سهم تسلا بین ۱۲۰۰ تا ۱۷۰۰ دلار ارزش خواهد داشت. به گفته آندری فراگو- تحلیلگر این موسسه- در بازار پرنوسان فعلی برآورد دقیق از قیمت سهام در آینده کار تقریبا غیر‌ممکنی خواهد بود اما می‌توان با قطعیت بالایی گفت که تسلا یکی از پرامید‌ترین سهم‌ها برای سرمایه‌گذاران خواهد بود.
 
در نتیجه صعود پرشتاب ارزش سهام تسلا، ایلان‌ماسک؛ مدیرعامل و بنیان‌گذار این خودروسازی موفق شد به ثروتمندترین فرد دنیا تبدیل شود و به سلطه جف بزوس در این رده‌بندی خاتمه دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها