کد خبر : 55469

فراخوان ولووهای خطرناک در استرالیا

فراخوان ولووهای خطرناک در استرالیا

اخیرا اخطار فراخوانی در کمیسیون رقابت و مصرف‌کننده استرالیا (ACCC) ثبت شده که خودروهای مدل ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ را در برمی‌گیرد، خودروهایی که مجهز به موتورهای چهار سیلندر Drive-E توربو دیزل هستند.

به گزارش خودروتک به نقل از دنیای اقتصاد ، طبق این اطلاعیه، در صورت پر شدن سیستم خنک‌کننده موتور، ممکن است هوا در سیستم خنک‌کننده به دام بیفتد، بنابراین منجر به خنک‌سازی کافی اجزای موتور نشود.
 
خنک‌کننده ناکافی ممکن است منجر به آسیب به اجزای موتور شده و آتش سوزی در محفظه موتور را رقم بزند. آتش سوزی در محفظه موتور نیز خطر تصادف و آسیب‌دیدگی یا مرگ سرنشینان وسیله نقلیه و سایر کاربران جاده را افزایش می‌دهد.
 
فراخوان ۱۴ دسامبر با توجه به فراخوان مشابه صادر شده در آگوست سال ۲۰۲۰ گسترش می‌یابد. در آن مقطع، فقط ۳۵۸ نمونه از مدل‌های تولید شده در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ مجهز به همان موتورهای چهار سیلندر دیزلی به خاطر یک ایراد مشابه در سیستم خنک‌کننده فراخوان شدند.
 
شرکت ولوو در استرالیا به‌صورت کتبی با مالکان آسیب دیده تماس خواهد گرفت تا از آنها بخواهد برای تعمیر وسیله نقلیه خود با نزدیک‌ترین نمایندگی این شرکت قرار بگذارند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها