کد خبر : 53331

درآمد 4 میلیارد دلاری جنرال موتورز به لطف فروش شاسی بلندها

درآمد 4 میلیارد دلاری جنرال موتورز به لطف فروش شاسی بلندها

شرکت جنرال موتورز آمریکا (GM) اعلام کرد که به لطف فروش زیاد مدل‌های نیمه شاسی و شاسی بلند و همچنین وانت‌های خود طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی ۴میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، شرکت جنرال موتورز آمریکا (GM) اعلام کرد که به لطف فروش زیاد مدل های نیمه شاسی و شاسی بلند و همچنین وانت‌های خود طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی 4 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.

بر اساس این گزارش، درآمد این خودروساز که در دیترویت آمریکا مستقر است، در سه ماهه سوم به 35.5 میلیارد دلار رسید. درآمد قبل از مالیات این شرکت نیز بالغ بر 5.3 میلیارد دلار اعلام شد. حاشیه سود این شرکت افزایش یافت و به 14.9 درصد رسید و نقدینگی آن نیز 37.8 میلیارد دلار اعلام شد.

جریان نقدی عملیاتی این خودروساز آمریکایی در سه ماهه سوم 9.9 میلیارد دلار بود و جریان نقدی آزاد آن نیز به 9.1 میلیارد دلار رسید.

شرکت جنرال موتورز در سه ماهه سوم 4.4 میلیارد دلار در بازار آمریکای شمالی سود کسب کرد در حالی که این رقم در سه ماهه سوم سال 2019، 3 میلیارد دلار بود.

شرکت جنرال موتورز اینترنشنال نیز سود 10 میلیون دلاری ثبت کرد در حالی که در مدت مشابه سال گذشته از ضرر 65 میلیون دلاری خود خبر داده بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها