کد خبر : 5267

برنامه های طلایی تویوتا برای آمریکایی ها

برنامه های طلایی تویوتا برای آمریکایی ها

بخش آمریکایی تویوتا در نظر دارد طی سه سال آینده 19 محصول جدید (شامل نسخه‌های بهینه‌سازی شده و مدل‌هایی جدید) را برای بازار آمریکای شمالی فراهم کند.

به گزارش خودروتک، با توجه به صحبت‌های مدیر تویوتا در آمریکا، تا 3 سال آینده شاهد عرضه 19 مدل جدید از تویوتا و 12 مدل جدید از لکسوس خواهیم بود.چ

ماه گذشته میلادی بود که ژاپنی‌ها ادعا کرده بودند برای این بازار 31 محصول جدید از برندهای تویوتا و زیرمجموعه لوکس‌ساز لکسوس تدارک خواهند دید.

جک هولیس مدیر تویوتای آمریکا توضیحات بیشتری درباره این خبر ارائه کرد. به گفته هولیس، شرکت متبوعش در نظر دارد طی سه سال آینده 19 محصول کاملاً جدید و یا با اعمال تغییرات بزرگ و کوچک در ظاهر و باطن به دست آمریکایی‌ها برساند. به نظر می‌رسد این یعنی 12 نمونه دیگر شامل مدل‌های متنوعی از برند لکسوس باشد.

تا پیش از این، تویوتا نسخه‌های فیس‌لیفتی از آوالون، کمری و کرولا را منحصراً برای بازار آمریکای شمالی عرضه کرده بود؛ اما حالا بخش آمریکایی این شرکت خودروساز در نظر دارد تمرکز ویژه‌ای نیز روی مدل‌های شاسی‌بلند اعمال کند. چندان سخت نیست اگر پیش‌بینی کنیم که منظور هولیس مدل‌های معروفی چون 4رانر، هایلندر و سکویا باشد که به‌زودی به‌روزرسانی‌هایی را تجربه خواهند کرد.

از این گروه سه نفره، سکویا با سابقه حضوری نزدیک به 12 سال، از همه باسابقه‌تر است. در مقابل 4 رانر را می‌بینیم که نسل پنجم آن سال 2009 راهی بازار آمریکا شد. در نهایت هایلندر جوان را خواهیم دید که همین سال 2013 معرفی شد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها