کد خبر : 50754

محصولات مرسدس بنز گران شدند | فقط 2 درصد

محصولات مرسدس بنز گران شدند | فقط 2 درصد

مرسدس بنز هند از هفته اول اکتبر ۲۰۲۰ افزایش قیمت در برخی مدل‌های این شرکت را اعمال خواهد کرد. افزایش قیمت تا ۲درصد، بسته به مدل‌های مختلف، متفاوت است.

به گزارش خودروتک به نقل از دنیای اقتصاد ، کاهش ارزش پول هند در مقایسه با یورو درهفت ماه گذشته، همراه با افزایش هزینه‌های ورودی باعث فشار بر کل عملیات شده است. مرسدس بنز همچنین نشان داد که این شرکت فناوری‌ها و ویژگی‌های جدیدی مانند  «Mercedes Me connect» را در همه محصولات خود معرفی کرده است.

مجموعه این عوامل باعث شد مرسدس بنز هند قیمت‌های محدوده انتخابی خود را اصلاح کند.در این مورد، مارتین شوئنک، مدیر عامل ارشد مرسدس بنز در هند گفت: به‌عنوان پیشرو در تولید خودروهای لوکس در هند، همچنان تلاش ما برای ارائه جدیدترین محصولات، بهترین فناوری‌ها و ارائه خدمات به مشتریان ادامه دارد.

با این حال، کاهش ارزش ارز از ابتدای سال، همراه با افزایش چشمگیر هزینه‌های ورودی، نگران‌کننده بوده و فشار قابل‌توجهی را بر قسمت‌های خرید و فروش خودرو ایجاد کرده است. وی افزود: برای جبران این هزینه‌ها و ایجاد مشاغل پایدار، گزینه‌های کمی پیش رو داریم، اما باید برخی از تغییرات جزئی و در عین حال ضروری را انجام دهیم.

ما به‌عنوان یک برند مشتری محور، بیشترین تاثیر را خواهیم داشت؛ اما افزایش هزینه‌ها تا دو درصد اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد. شوئنک تاکید کرد: با وجود تجدید نظر جزئی در قیمت، برنامه‌های مالی ویژه و همچنین ارائه بسته‌های خدماتی گسترده به مشتریان، این امکان را می‌دهد تا آنها مرسدس بنز مورد علاقه خود را بخرند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها