کد خبر : 50221

تسلا برای خودروهای برقی ایستگاه شارژ سریع در برلین راه‌اندازی کرد

تسلا برای خودروهای برقی ایستگاه شارژ سریع در برلین راه‌اندازی کرد

مدیران شرکت تسلا از تجهیزات جدید این خودروساز برای شارژ بسیار سریع خودروهای برقی در شهر برلین آلمان رونمایی کردند.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم ، مدیران شرکت تسلا روز پنجشنبه از تجهیزات جدید این خودروساز برای شارژ بسیار سریع خودروهای برقی در پردیس تحقیقاتی برلین رونمایی کردند.

این مدیران همچنین اعلام کردند که به منظور جذب خریداران بالقوه ای که نگران دسترسی به شارژ هستند، درصدد است تا در شهرهای بیشتری این تجهیزات را راه اندازی کند.

جروئن ون تیلبورگ، مدیر تسلا در امور زیرساخت شارژ در اروپا، گفت: اکنون ، به عنوان بخشی از تعهد خود نسبت به آسان و راحت کردن خرید خودروهای تسلا برای همه از جمله افرادی که دسترسی فوری به شارژر در منزل یا محل کار ندارند، ما در حال گسترش شبکه شارژ اضافی به مراکز شهرها هستیم.

سخنگوی این شرکت به خبرنگاران گفت که تسلا در سال 2020 حداقل یک سایت شارژ سریع درون شهری در آلمان و احتمالاً بیشتر راه اندازی خواهد کرد.

وی تأکید کرد که این سازنده خودروهای برقی هنوز به شارژ کند در محل کار و منزل به عنوان راه اصلی شارژ وسایل نقلیه اعتقاد دارد اما می خواهد گزینه سریعتر را نیز ارائه دهد.

شارژر به اصطلاح V3 این امکان را برای ماشین های تسلا مدل 3 فراهم می کند که ظرف مدت 5 دقیقه شارژ شده و تا 120 کیلومتر (75 مایل) را طی کنند. مدل های قدیمی تسلا از ارتقای نرم افزارهای مربوطه بهره خواهند برد.

هدف سیاستگذاران آلمانی افزایش تقاضا برای اتومبیل های برقی برای کاهش میزان انتشار گازهای گلخانه ای است.

پیتر آلتمایر، وزیر اقتصاد آلمان در مراسم رونمایی از این سایت شارژ سریع گفت: ما از نظر زیرساخت شارژ کارهای زیادی برای جبران داریم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها