کد خبر : 49923

حواشی ثبت یک برند جدید از سوی فولکس واگن

حواشی ثبت یک برند جدید از سوی فولکس واگن

شرکت فولکس واگن به تازگی نشان تجاری e-Thing را برای خود ثبت کرد تا بدین ترتیب، نوید معرفی آفرود الکتریکی جدیدی را به طرفداران برند خود دهد.

به گزارش خودروتک به نقل از آی تی ایران ، این خودروساز آلمانی پیش از این‌‌ها وارد بازار خودروهای الکتریکی شد و هم اکنون نیز تولید چندی مدل خودروی الکتریکی خانواده ID را که مبتنی بر پلتفرم MEB هستند، در دستور کار دارد.

البته برخی از خودروهای الکتریکی این شرکت فعلا در حد کانسپت هستند و چند مدل نیز توانستند چراغ سبز برای تولید را به دست آورند.

نشان تجاری e-Thing اخیرا توسط فولکس واگن در اروپا و در دسته‌بندی خودرو ثبت شد. طرفداران دنیای خودرو حتما به یاد دارند که این شرکت سال‌‌ها پیش، خودرویی سرسخت و آفرود به نام Type 181 را برای استفاده در ارتش آلمان تولید و در اختیار این نهاد قرار داد.

البته طولی نکشید که این محصول با نام The Thing در آمریکا عرضه شد. فولکس واگن در دهه 1980 میلادی، تولید این خودرو را متوقف کرد. حال به نظر ‌می‌رسد که فولکس واگن قصد دارد تا این خودروی قدی‌می‌را احیا و از سیستم الکتریکی در آن استفاده کند.

گفته ‌می‌شود که طراحی e-Thing جدید با طراحی مشابه با خودروهایی همچون  ID Buggy روانه بازار خواهد شد. این خودروی آفرود به یک باتری 62 کیلووات ساعتی مجهز شده و از توانی معادل 201 اسب بخار که نیرو را به چرخ‌‌های عقب منتقل ‌می‌کند، بهره ‌می‌برد.

Type 181

خودروی فولکس واگن Type 181

البته فعلا زود است که بخواهیم با ثبت یک نشان تجاری، با اطمینان از نامگذاری خودروی جدید به این اسم صحبت کنیم. از این رو، باید بیش از این‌‌ها صبر کرد و چشم به راه خبرهای بعدی در روزهای آتی بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها