کد خبر : 49696

تولید خودرو در انگلیس باز هم کاهش پیدا کرد

تولید خودرو در انگلیس باز هم کاهش پیدا کرد

انجمن تولیدکنندگان و بازرگانان وسایل نقلیه موتوری انگلیس اعلام کرد که تولید خودرو در این کشور طی ماه ژوئیه به علت بحران مالی شیوع کرونا و کاهش تقاضا باز هم کاهش یافت.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، انجمن تولید کنندگان و بازرگانان وسایل نقلیه موتوری انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که تولید خودرو در این کشور طی ماه ژوئیه به علت بحران مالی شیوع کرونا و کاهش تقاضا باز هم کاهش یافت.

داده ها نشان می دهد که تولید خودروهای انگلیسی در ماه ژوئیه 20.8 درصد در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته کاهش یافت و به 85696 دستگاه رسید.

بر اساس این گزارش، تولید خودرو در انگلیس به منظور تامین سفارشات داخلی و خارجی کاهش یافته است.

انجمن تولید کنندگان و بازرگانان وسایل نقلیه موتوری گفت: این ماه شاهد افزایش تولید بودیم زیرا محدودیت های جهانی برای مهار ویروس کرونا کاهش یافته و تقریباً همه کارخانه ها مجدداً بازگشایی شدند، اما اقدامات فاصله اجتماعی و عدم اطمینان اقتصادی هنوز تولید را پایین نگه داشته است.

این ارقام همچنین نشان داد که طی یک سال اخیر، به دلیل تأثیر قابل توجه بیماری همه گیر کرونا، کل تولید 39.7 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

مایک هاوز، مدیر اجرایی این انجمن گفت: در حالی که بازارهای کلیدی جهانی همچنان در حال بازگشایی هستند و کارخانه های اتومبیل سازی انگلستان به تدریج به کار خود ادامه می دهند، این ارقام نسبت به سه ماه گذشته بهبود چشمگیری داشته است، اما چشم انداز کاملاً نامشخص است.

هاوز همچنین در مورد ضربه ناشی از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) بدون رسیدن به یک توافق ابراز نگرانی کرد و گفت: بخش خودروسازی انگلیس که با رکود اقتصادی و همچنین بحران ناشی از یک بیماری همه گیر جهانی روبرو است، دیگر "نه وقت و نه تحمل مقابله با شوک بیشتر "برگزیت بدون توافق" را ندارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها