کد خبر : 48736

فورد برونکو رکورد پیش فروش را شکست

فورد برونکو رکورد پیش فروش را شکست

با گذشت سه هفته از زمان آغاز پیش‌فروش فورد برونکو و مدل‌های تولید محدود آن، بیش از ۱۶۵هزار نفر به‌صورت آنلاین در این طرح شرکت کردند که برای فروش فورد بی‌سابقه است.

به گزارش خودروتک به نقل از زومیت ، فورد می‌گوید که پاسخ مشتریان به رونمایی از جدیدترین مدل ۲۰۲۱ Bronco و برونکو اسپرت ۲۰۲۱ طی ماه گذشته در تاریخ این شرکت بی‌سابقه بوده است. 

در سه هفته‌ی اول، بیش از ۱۶۵،۰۰۰ نفر مبلغ ۱۰۰ دلاری را برای پیش‌سفارش و رزرو خودرو به‌صورت آنلاین واریز کردند و بیش از ۱۳ میلیون نفر در برنامه‌های تلویزیونی و رسانه‌های اجتماعی به دیدن شاسی‌بلندهای آف‌رود فورد پرداختند.

خودرو شاسی بلند آفرود فورد برونکو اسپرت / Ford Bronco off-road SUV زرد رنگ در مسیر ناهموار خارج از جاده

ساعاتی پس از رونمایی فورد برونکو در روز ۱۳ ژوئیه، هشتگ FordBronco در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی به میزان وسیعی منتشر شد و به جمع ترندهای برتر در توئیتر ایالات متحده راه پیدا کرد. فورد برونکو همچنین به بهترین درخواست جست‌وجو گوگل تبدیل شد که  به ورود بیش از ۵/۴ میلیون بازدیدکننده به وب‌سایت فورد در ۴۸ ساعت اول کمک کرد. وب‌سایت فورد تا به امروز، بیش از ۱۹/۵ میلیون بازدیدکننده داشته است.

در ادامه این ارقام شگفت‌انگیز به آمارهای فروش فورد راه پیدا کرد زیرا تا روز بعد، سفارش ۲،۰۰۰ مدل تولید محدود First Edition برونکو اسپرت و ۳۵۰۰ مدل First Edition برونکو دودر و چهاردر پر شد. تقاضای زیادی برای مدل‌های اخیر وجود داشت که فورد تولید را به ۷۰۰۰ دستگاه رساند. فورد همچنان امکان رزرو برونکو را در وب‌سایت خود فعال کرده است، درحالی‌که هم‌اکنون مدل‌های برونکو اسپرت برای سفارش آنلاین و در نمایندگی‌های فروش دردسترس هستند.

فورد در اطلاعیه مربوطه گفت اولین مکان از چهار مکان «Bronco Off-Roadeo» در ایالات متحده طی تابستان سال ۲۰۲۱ افتتاح خواهد شد. این مکان که در تپه‌های آستین تگزاس واقع شده است، به مالکان برونکو و سری‌های برونکو اسپرت بدلندز (Bronco Sport Badlands) امکان می‌دهد تا برای لذت بردن از ماجراجویی با شاسی‌بلندهای خشن خود جمع شوند و با جامعه‌ی بزرگتری از مالکان فورد برونکو ارتباط برقرار کنند.

مرکز «Bronco Off-Roadeo» شامل زمین‌های تفریحی و سرگرمی‌های آف‌رودی و فضای باز می‌شود که برای مبتدیان و افراد متخصص رانندگی آف‌رود طراحی شده است. مارک گروبر، مدیر بازاریابی برند تجاری برونکو در این زمینه گفت:

ورود به طبیعت در مرکز توجه برند Bronco است و اولین مکان برونکو Off-Roadeo ما در آستین تگزاس، به طرفداران فورد برونکو برای ماجراجویی در فضای باز کمک خواهد کرد. ما می‌خواهیم که مالکان و علاقه‌مندان و حتی کسانی که در زمینه‌ی آف‌رود تازه‌کار هستند در هر چهار مکان «Bronco Off-Roadeo»، به یک اندازه از رانندگی لذت ببرند و ما می‌خواهیم دانش و تجربه لازم را برای آن‌ها فراهم کنیم. ماجراهای آینده برونکو حتی بیشتر از این است. 

خودرو شاسی بلند آفرود فورد برونکو اسپرت / Ford Bronco off-road SUV سفید رنگ در مسیر ناهموار خارج از جاده

آخرین اخبار مرتبط با شاسی‌بلند آف‌رود فورد برونکو این است که مدل برونکو R پاییز امسال به سری مسابقات SCORE Baja ۱۰۰۰ باز خواهد گشت. نمونه اولیه مسابقه ساخته شده توسط فورد پرفورمنس و Geiser Performance همچنان به‌عنوان مدل آزمایشی برای طراحی برند، توانایی‌ها و تست دوام شرایط سخت استفاده می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها