کد خبر : 45765

خداحافظی لامبورگینی با شرکت در نمایشگاه های خودرویی

خداحافظی لامبورگینی با شرکت در نمایشگاه های خودرویی

ما تصمیم گرفتیم با نمایشگاه‌های خودرو وداع کنیم، زیرا این باور که ارتباط خصوصی با مشتریان یک نکته کلیدی است، مدام در ما تقویت می‌شود. نمایشگاه‌های خودرو دیگر تطابقی با فلسفه ما ندارند.

به گزارش خودروتک به نقل از دیجیاتو ، چند سالی می‌شود که نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرو با مشکل از دست دادن بازدیدکننده روبرو هستند.

از سوی دیگر حضور در این نمایشگاه‌ها بعضا هزینه بالایی را به خودروسازان تحمیل می‌کند. این دو عامل سبب شده کمپانی‌های مختلف دیگر مثل سابق تمایلی برای شرکت در نمایشگاه‌ها نداشته باشند.

لامبورگینی یکی از این کمپانی‌ها است که از این به بعد در هیچ کدام از نمایشگاه‌های بین‌المللی و بزرگ حاضر نخواهد شد. کتیا باسی (Katia Bassi) مدیر بازاریابی و ارتباطات لامبورگینی در مصاحبه اخیری که با شاخه هندی نشریه اتوکار (Autocar) داشته، به این موضوع اشاره کرده و افزوده خودروساز ایتالیایی در آینده از رویدادهای کوچک با حضور مهمانان ویژه برای معرفی محصولات جدید استفاده خواهد کرد.

لامبورگینی

وی در این باره گفته:

ما تصمیم گرفتیم با نمایشگاه‌های خودرو وداع کنیم، زیرا این باور که ارتباط خصوصی با مشتریان یک نکته کلیدی است، مدام در ما تقویت می‌شود. نمایشگاه‌های خودرو دیگر تطابقی با فلسفه ما ندارند.

خانم باسی در مصاحبه خود اضافه کرده مشتریان لامبورگینی می‌خواهند حس ارتباط یک به یک را با کمپانی و محصولات آن داشته باشند. به اعتقاد خانم باسی قالب سنتی نمایشگاه‌های خودرو این فرصت را فراهم می‌کند که عموم مردم بتوانند اتومبیل‌ها و تکنولوژی‌های جدید را در یک مکان واحد و در زمانی کوتاه‌تر از نزدیک مشاهده نمایند، اما اینک اینترنت و شبکه‌های اجتماعی این نقش را بهتر ایفا می‌کنند.

بد نیست اشاره کنیم بخش ریسینگ اسکوادرا کورس (Squadra Corse) لامبورگینی در حال توسعه مدلی مخصوص پیست است. این مدل هنوز نامگذاری نشده، اما می‌دانیم که نیروبخش آن موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی با قدرتی در حدود 830 اسب بخار خواهد بود؛ بدنه هم با هدف دستیابی به بهترین عملکرد طراحی شده و ورودی‌های هوای سقفی وظیفه خنک‌سازی موتور را بر عهده خواهند داشت. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این خودرو با تیراژ تولید تنها 40 دستگاه در تابستان معرفی خواهد شد.

علاوه‌بر این تصاویر جاسوسی حکایت از آن دارند لامبورگینی مشغول تست نسخه‌ای ویژه از هوراکان با نام احتمالی Super Trofeo Omologato است. پیش‌بینی می‌شود این نسخه نیروی خود را از موتور 5.2 لیتری V10 و 640 اسب بخاری هوراکان Evo دریافت کند. با توجه به بهره‌گیری گسترده از فیبر کربن وزن این نسخه تقریبا 150 کیلوگرم سبک‌تر از همزاد خود خواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها