کد خبر : 45191

آمار فروش فولکس واگن همچنان منفی

آمار فروش فولکس واگن همچنان منفی

شرکت خودروسازی فولکس واگن اعلام کرد که تحویل خودروهای این شرکت آلمانی در سراسر جهان در ماه مه نسبت به سال گذشته تقریباً ۳۴ درصد کاهش یافته و به حدود ۶۰۹ هزار و ۴۰۰ دستگاه رسیده است.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم ، شرکت خودروسازی فولکس واگن اعلام کرد که تحویل خودروهای این شرکت آلمانی در سراسر جهان در ماه مه نسبت به سال گذشته تقریباً 34 درصد کاهش یافته و به حدود 609 هزار و 400 دستگاه رسیده است.

بر اساس اعلام فولکس واگن، در آمریکای جنوبی تحویل خودروها با کاهش شدید 69 درصدی مواجه شده و به 17 هزار دستگاه رسیده است. در منطقه غرب اروپا نیز تعداد خودروهای تحویلی 57 درصد کاهش داشته و به 147 هزار و 400 دستگاه رسیده است.

این در حالی است که به گفته این شرکت، خبرهای خوبی از چین به گوش می‌رسد چرا که بازار این کشور در حال رهایی از تأثیرات ناشی از شیوع ویروس کروناست.

در ماه مه، تعداد خودروهای تحویلی فولکس واگن با افزایش 5.7 درصدی مواجه شده است. این رقم در چین به بیش از 330 هزار دستگاه رسید.

هربرت دیس، رئیس هیئت مدیره فولکس واگن گفت: بازار (فروش خودرو) به طور پایدار در حال خروج از بحران است.

دیس اضافه کرد: بازار خودروهای درجه یک به سرعت در حال تحول به سمت الکتریکی شدن و شبکه‌های دیجیتال است. فولکس واگن تا سال 2025 قصد دارد 1.5 میلیون اتومبیل برقی در سال تنها در چین تولید کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها