کد خبر : 43798

مرسدس بنز هنوز هم از اسمارت حمایت می کند

مرسدس بنز هنوز هم از اسمارت حمایت می کند

شرکت مرسدس بنز طی ثبت قرارداد جدید با شرکت جیلی، سعی دارد تا تبلیغات و بازاریابی محصولات شرکت Smart را گسترش دهد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌آید آینده شرکت Smart، یکی از زیر مجموعه‌های شرکت مرسدس بنز، روشن‌تر از آن است که به نظر می‌رسید.

مدیر بخش تحقیقات و توسعه شرکت بنز، مارکوس شفر، اظهارات خود بر تأیید اطلاعات فوق را پس از برقراری شراکت بین مرسدس بنز و شرکت خودروسازی Geely، با رسانه‌ها در میان گذاشت.

اطلاعات کامل از آینده فعالیت شرکت اتومبیل‌های الکتریکی اسمارت

مرحله اول مشارکت بنز و جیلی در ماه ژانویه صورت گرفت. در آن زمان این دو خودروساز مشهور تصمیم گرفتند که اتومبیل‌های شرکت Smart می‌توانند تولیدات خود را در چین آغاز کنند. همچنین هر دو مجموعه در نظر داشتند که تمرکز شرکت جدید تماما بر روی ساخت و تولید اتومبیل‌های الکتریکی و برقی باشد. شفر در صحبت‌های اخیر خود اظهار داشته بود، با این که محصولات شرکت اسمارت توانستند تا به حال راضی کننده به نظر بیایند، اما این مجموعه نتوانسته در ارائه تبلیغات گسترده موفق عمل کند.

مرسدس بنز آینده شرکت Smart را تضمین کرد

وی همچنین در صحبت‌هایش گفت: " تولیدات اسمارت موفقیت خاصی در راضی نگه‌داشتن خریداران از خود نشان می‌دهند و به عنوان یک برند تمام الکتریکی بسیار قوی پا به جهان خودروسازی گذاشتند، اما متاسفانه ما نتوانستیم تا به میزان لازم تبلیغات را برای این اتومبیل‌ها انتشار دهیم و آن‌ها را به جهان بشناسانیم". او افزود: "ما باید صدایمان را بالا ببریم، با میزان تبلیغات فعلی ما نمی‌توانیم فروش چشمگیری داشته باشیم. با توجه به مدل‌های تولید شده از سوی Smart این مسئله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است".

در ادامه شفر اظهار داشت که همکاری با شرکت جیلی باعث می‌شود میزان فروش و تبلیغات آن‌ها افزایش پیدا کند. وی همچنین اعلام کرد هر دو شرکت در حال طراحی اتومبیل‌های جدید برای اسمارت هستند و این مراحل بیشتر تحت نظارت مرسدس بنز صورت می‌گیرد. شایان ذکر است شرکت اسمارت قرار شده تا پایان سال جاری دو مدل Fortwo و Forfour را به بازار جهانی معرفی کند و همچنین سال ۲۰۲۰ را با عرضه نمونه‌ای شاسی بلند، به خود اختصاص دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها