کد خبر : 43662

رژیم 2.8 میلیارد دلاری نیسان

رژیم 2.8 میلیارد دلاری نیسان

شرکت نیسان موتور قصد دارد در راستای طرح تجدید ساختار خود، ۲.۸ میلیارد دلار هزینه های ثابت سالانه را کاهش دهد.

 به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، شرکت نیسان موتور قصد دارد 2.8 میلیارد دلار هزینه های ثابت سالانه خود را کاهش دهد. این اقدام بخشی از طرح تجدید ساختار این شرکت است. کاهش فروش نیسان می‌تواند روند بهبودی این شرکت پس از سال ها سود دهی پایین را پیچیده کند.

 پس از سالها سوددهی پایین، نیسان طرح تجدید ساختار خود را در بیست و هشتم ماه مه اعلام می کند. این جدیدترین اقدام نیسان برای کاهش هزینه هاست. استراتژی فروش بالای این شرکت جهت به دست آوردن سهم بازار شکست خورده است.

این خودروساز ژاپنی قصد دارد هزینه های ثابت خود را در بخش های بازاریابی و تحقیقات کاهش دهد.

اکثر خودروسازان آماده یک ضربه مالی بزرگ از طرف ویروس کرونا می‌شوند ولی فروش نیسان و سوددهی آن حتی قبل از آغاز شیوع این بیماری هم پایین آمده بود که باعث شد کارلوس غصن، مدیرعامل سابق این شرکت یک طرح توسعه ای شدید را اجرایی کند.

 توقف تولید مدل داتسون نیسان که در بازار آسیا و روسیه با مشکل مواجه شده بود و بستن یک خط تولید خودروی دیگر از جمله اقدامات دیگری است که این شرکت خودروسازی در پیش گرفته است.

 از زمان دستگیری غصن در ژاپن در سال 2018 به اتهام تخلف مالی، نیسان سعی کرده استراتژی رهبر سابق خود را کنار بگذارد. این استراتژی باعث ارزان شدن برند نیسان و به جای ماندن کارخانه های بی استفاده ای شده که منابع مالی شرکت را خالی کرده اند.

 شرکت خودروسازی نیسان قبول کرده که باید یک خودرو ساز کوچک تر و کارآمد تر باشد و برای بازپس گرفتن قدرت و سوددهی سابق خود، فعالیت های جدیدی را آغاز کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها