کد خبر : 42866

آغاز به کار کارخانه فورد به زودی

آغاز به کار کارخانه فورد به زودی

با وجود ادامه شیوع ویروس کرونا در آمریکا، شرکت خودروسازی فورد از انجام اقدامات ایمنی و بهداشتی در کارخانه های خود خبر داد و خواستار ازسرگیری فعالیت آنها شد.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم ، با وجود ادامه شیوع ویروس کرونا در آمریکا، شرکت خودروسازی فورد روز گذشته (پنجشنبه) اقدامات ایمنی برای شروع مجدد فعالیت کارخانه های اصلی خود را تشریح کرد.

این اقدام در راستای تلاش شرکت های خودروسازی دیگر آمریکا مانند شرکت جنرال موتورز و فیات کرایسلر، به منظور متقاعد کردن رهبران اتحادیه کارگران خودروسازی برای از سرگیری فعالیت کارکنان خود صورت گرفت.

این اتحادیه هنوز با پیشنهاد فعالیت مجدد شرکت های خودروسازی موافقت نکرده است. این در حالی است که کارگران شرکت های خودروسازی اروپا و آسیا کار خود را از سرگرفته اند.

بنا بر این گزارش، زمانی که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ماه مارس به شدت افزایش یافت، تقریباً همه تولیدات صنعت خودروسازی ایالات متحده متوقف شد.

میلیاردها دلار، درآمد و سود این صنعت بستگی به این دارد که چگونه فورد و رقبای آمریکایی آن بتوانند اتحادیه کارگران خودروسازی و گرتچن ویتر، فرماندار ایالت میشیگان، را متقاعد کنند که فعالیت مجدد کارگران آنها بی خطر خواهد بود.

اتحادیه کارگران خودروسازی آمریکا نیز اعلام کرده است که اوایل ماه مه برای بازگشایی کارخانجات خودروسازی بسیار زود است و هنوز با این کار موافقت نکرده است.

بدون موافقت مقامات ایالت میشیگان و شهر دیترویت که سه شرکت بزرگ خودروسازی آمریکا در آنجا فعال هستند، آنها نمی توانند وسایل نقلیه خود را بسازند.

بر اساس این گزارش، مدیران فورد همچنین خاطرنشان کردند که بخش خودروسازی آمریکا 6 درصد از بازده اقتصادی ایالات متحده را تشکیل می دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها